To je danas potvrdio gradski menadžer Goran Vesić i dodao da je ugovorom predviđeno da radovi traju 420 dana.

"Mi smo za ovaj posao izdvojili skoro dve milijarde dinara i to je jedan od većih poslova koji se rade u Beogradu", rekao je Vesić novinarima prilikom obilaska pripremnih radova.

On je istakao da je postavljanje šina preko Mosta na Adi važno iz nekoliko razloga, a prvi je taj što će završetkom tog posla delimično biti kompletiran Most na Adi, koji još nije u punoj funkciji.

Vesić je naveo da će biti urađeno skoro 2,7 kilometara tramvajskih šina, kao i dva nova stajališta.

"Ove kompanije čeka ozbiljan i zahtevan posao, kako bi bio urađen kvalitetno. Ovaj posao je važan jer od njegovog završetka zavise druga dva posla koja nas očekuju, a to je izgradnja novog Savskog mosta i tunela koji povezuje Karađorđevu ulicu i Bulevar despota Stefana, odnosno Savu i Dunav", pojasnio je Vesić.

On je naveo da će se, tokom izvođenja radova na postavljanju tramvajskih šina preko Mosta na Adi, do kraja ove godine završiti projektovanje novog Savskog mosta i tunela kako bi početkom sledeće godine mogli da se raspišu tenderi za izvođače tih radova.

PRVO ŠINE, PA TEK ONDA IZGRADNJA NOVOG SASVSKOG MOSTA I TUNELA

Vesić je rekao da mora da postoji tramvajska vezu između starog dela grada i Novog Beograda.

Prema njegovim rečima, premeštanjem Savskog mosta na drugu lokaciju ta veza više neće postojati tu i zato je neophodno da proradi tramvajski saobraćaj preko Mosta na Adi kako bi se počelo sa realizacijom druga dva projekta - izgradnjom novog Savskog mosta i tunela.

"Prvog dana kada tramvaji budu krenuli preko Mosta na Adi bićemo spremni da počnemo sa uklanjanjem Starog savskog mosta, njegovim repariranjem i premeštanjem na novu lokaciju, izgradnjom novog savskog mosta preko koga će ići i tramvaji, a kasnije i metro i izgradnjom tunela koji će biti nastavak novog savskog mosta", rekao je Vesić.

On je najavio da će raditi još dva velika infrastrukturna projekta koji će potpuno promeniti Beograd - izgradnja tunela ispod Topčidera i novog mosta preko Ade Huje.

Izvršni direktor Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda Radomir Vujadin je rekao da je izgradnja tramvajskih šina preko Mosta na Adi trenutno najvažniji i najveći infrastrukturni projekat u Beogradu.

Generalni direktor "Energoprojekta" Stojan Čolakov je izrazio zadovoljstvo zbog potpisivanja ugovora i dodao:

"Svo naše iskustvo i znanje ćemo usredsrediti na realizaciju ovog posla. Infrastrukturni poslovi koji nas očekuju su izazov za nas. Uložićemo dodatne napore da ugovaramo i realizujemo i naredne projekte, a sve u cilju razvoja grada Beograda", dodao je on.