Unutrašnji magistralni poluprsten (UMP) koji će spojiti Most na Adi i autoput ka Nišu, pored Topčiderksog tunela, imaće i vijadukt.
Nadvožnjak sa četiri trake, zidaće se tačno iznad kružnog toka na Autokomandi.
Prema pisanju stručnog portala "Beobuild" projekat obuhvata površinu od 50 hektara, a saobraćajnica će se protezati na oko 2,5 kilometara.
Posle probijanja Točiderskog tunela, iz pravca Ulice dr Milutina Ivkovića trasa UMP nastavljaće se vijaduktom iznad kružnog toka na Autokomandi i dalje prateći pravac Tabanovačke i Kumodraške ulice, nastavljati do ukrštanja sa autoputem.
Most na Adi dobija šine
Na novom odvajanju za Kumodrašku ulicu biće izgrađen denivelisan prelaz sa podvožnjakom za vozila koja se kreću Kumodraškom ka Autokomandi.
Glavni pravac magistrale nastavlja do ukrštanja sa autoputem, gde će ulivanje biti regulisano rampama i jednim vijaduktom za vozila kojasa autoputa pristupaju UMP u pravcu ka Autokomandi.
Planira se i proširenje petlje kod Dušanovačkog mosta, širenje samog mosta i pristupnih saobraćajnica.
Ova sekcija UMP-a i njegova izgradnja usko su vezane za projekat Topčiderskog tunela, a nakon prošlogodišnjeg usvajanja idejnog rešenja, pristupilo se izradi Plana detaljne regulacije za ovaj deo Voždovca.
Posao pripreme dokumentacije vodi Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, a plan detaljne regulacije izrađuje Urbanistički zavod Beograda.
Prema proračunima, ukoliko bi se danas gradio UMP, cena sa Topčiderskim tunelom bila bi oko 130 miliona evra.
Ekspropijacija zemljišta bi koštala oko 30 miliona evra.