Most na Adi tramvaji 3 11 12 13

  • Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Beograd

Krenuli tramvaji preko Mosta na Adi - 3, 11, 12 i 13

Izvor mondo.rs
Izvor mondo.rs

Prvi tramvaji preko Mosta na Adi jutros su krenuli posle prošlomesečne test-vožnje. Reč je o linijama 3, 11, 12 i 13.

tramvaj, tramvaj preko mosta na adi, tramvaji, pruga, šine, GSP, prevoz, gradski prevoz Izvor: MONDO/D. Vujić

Ova saobraćajna deonica spaja Čukaricu i Rakovicu s Novim Beogradom.

Trase tramvajskih linija br. 11 i 13 na sledeći način:

Linija 11 (Kalemegdan/Donji grad/ - Blok 45) koja je do sada za vezu Dorćola (okretnica Kalemegdan-Donji grad) i Novog Beograda (okretnica Blok 45) koristila Stari savski most, ubuduće će saobraćati preko Mosta na Adi, a umesto Ulicom Milentija Popovića kretaće se Bulevarom vojvode Mišića, i na taj način omogućiti direktnu vezu Dorćola i Novog Beograda sa Sajmom. Kako je stajalište Sajam izuzetno značajna presedačka tačka, kako gradskih tako i prigradskih linija, promenom trase linije 11 veliki broj putnika može ostvariti vezu sa najužim centrom grada (pešačka zona). S obzirom da su u toku radovi na rekonstrukciji Karađorđeve ulice, ova linija će privremeno saobraćati na relaciji (Tašmajdan – Blok 45) i nosiće oznaku 11L.

Linija 13 (Banovo brdo – Blok 45) koja je do sada za vezu Banovog brda (okretnica u Požeškoj ulici) i Novog Beograda (okretnica Blok 45) koristila Stari savski most, ubuduće će saobraćati preko Mosta na Adi. Na taj način ostvariće se najkraća i najbrža veza ne samo između ova dva naselja već će ovu pogodnost moći da koriste stanovnici i drugih delova Čukarice (Sremčica, Rušanj), Rakovice i Barajeva presedanjem na liniju 13 u Požeškoj ulici. Uspostavljanje najkraće veze između Banovog brda i Novog Beograda dovešće do rasterećenja pojedinih autobuskih linija koje saobraćaju na ovim relacijama, a dosadašnjim korisnicima linije 13 značajno će se skratiti vreme putovanja.

Takođe, uspostavljaju se 4 nova tramvajska stajališta koja će koristiti linije br. 11 (u privremenom režimu 11L) i 13, i to dva stajališta u Bloku 42 koja će predstavljati vezu sa budućom glavnom autobuskom stanicom i dva stajališta na petlji Radnička koja će omogućiti presedanje na linije koje saobraćaju Radničkom ulicom (23, 37, 51, 52, 53, 56, 58 i 88), kao i na liniju 94 koja daje vezu sa Banjicom, Miljakovcem i Resnikom.

Inicijalizacija u toku...

Komentari 11

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Pravedno lice

Bilo bi dobro kad bi tramvaji 11 i 13 mogli da idu iza tržnog centra Delta City i onda pravo na novi most, a ne ovako da moraju da idu sve do buvljaka i da onda tu tek skreću... to oduzima dosta vremena, linija 11 se tek ne isplati za korišćenje na ovakav način.

Makarije Otac

Da se ja pitam,ja bi protero autobus preko mosta

Korto

Jel` neko možda išao od okretnice 13 do Bloka 45-zanima me koliko traje vožnja?

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU

loader