"Grad Beograd je 9. decembra izdao upotrebnu dozvolu za Most na Adi, osam godina posle puštanja mosta u saobraćaj. Osam godina je trebalo da se popravi ono što nije radilo na Mostu na Adi i da se izgradi ono što je (Dragan) Đilas zaboravio da uradi da bi mogla da se dobije upotrebna dozvola", rekao je Vesić.

On je naglasio da je osam godina most korišćen bez upotrebne dozvole što, kako je rekao, govori koliko je "bahat i neodgovoran" bio bivši gradonačelnik.

 Vesić je podsetio da je Đilas pustio Most na Adi za Novu godinu, 31.decembra 2011. godine kao deo predizborne kampanje za izbore koji su održani 2012. godine.

"Đilas je tada platio 12 miliona evra 'nagrade' izvođaču za puštanje mosta za saobraćaj za Novu godinu. Posebno je plaćen i vatromet koji je najskuplji u istoriji Beograda", rekao je zamenik gradonačelnika.

Ističe da Đilasu novac građana nije važan kada slavi o trošku grada, ali ni bezbednost kada treba da skupi "jeftine političke poene".

Navodi da je Grad, da bi izdao upotrebnu dozvolu, morao da menja građevinsku dozvolu, jer u njoj nije bilo liftova i dekorativnog osvetljenja, iako je sve to delimično izvedeno i plaćeno bez građevinske dozvole.

Morali su da poprave tri putnička lifta i jedan servisni lift u pilonu koja nikada nisu proradila, a za koje je plaćeno 505.000 evra, ali i da se ugrade još dva nova.

"Završeno je dekorativno osvetljenje koje nije bilo predviđeno građevinskom dozvolom a koje je Đilas platio 2,2 miliona evra. Postavili smo novi gromobran, reviziona kolica na mostu nisu bila u funkciji a plaćena su, atmosferska kanalizacija je morala da se dorađuje", naveo je zamenik gradonačelnika u pisanoj izjavi.

Dodaje da postavljena zaštitna ograda na nasipu kod mostovskog stuba sa novobeogradske strane, jer je kretanje pešaka bez ograde nebezbedno. Takođe, nije bila urađena zaštita za zimu iako je bila predviđena ugovorom.

"Prethodnih osam godina, Direkcija je održavala most kako bi se saobraćaj nesmetano odvijao, ali most nije mogao da bude predat gradu i EDB na održavanje, kako je predviđeno zakonom, jer nije bio završen", naveo je on.

Ističe da su se dešavale krađe koje su plaćane iz budžeta Direkcije, ukradeni su bakarni kablovi kada je ceo most ostao bez elektro napajanja, a liftovi koji nisu radili obijani su i pokradeni više puta.