Zone parkinga prosirene na blokove kod Hajata i Arene

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Beograd

PLAVA ZONA zapravo CRVENA: Kod prijatelja na kafu za 720 dinara?

Autori Georgi Mitev Šantek Izvor mondo.rs mondo tema
Autori Georgi Mitev Šantek Izvor mondo.rs mondo tema

Proširenje zonskog parkiranja na Novom Beogradu, "na zahtev građana", u delu oko Hajata, Sava Centra i Beogradske arene dovelo je iste u neravnopravan položaj.

Izvor: Mondo/Georgi Mitev Šantek

"Plava" parking zona proširena je na Novom Beogradu na blokove 21 i 22, i to "na zahtev stanara zgrada u tim blokovima", obrazložena je novina u pravilima parkiranja koja će "obradovati" stanovnike tog dela Novog Beograda sa primenom od 18. februara.

Stanari su, navodno, uvođenje zone tražili su jer nemaju mesto da parkiraju svoj automobil zbog sugrađana koji rade u okolnim poslovnim zgradama, pa se tu parkiraju, kažu iz Parking servisa.

Možda će vas zanimati

Asfalt je već iscrtan, znakovi zona postavljeni, i tek na njima građani mogu da se upoznaju sa pravom situacijom na terenu.

Naplata parkiranja obavljaće se radnim danima od 8 do 21 sat, i od 8 do 14 subotom. Cena je u medijima najavljena kao "31 dinar po satu".

Stanari Bloka 21 (preko puta Hajata) i 22 (između Sava Centra i Beogradske arene) moći će da kupe povlašćenu mesečnu kartu za 457 dinara, a osim u svojim blokovima imaće pravo da se parkiraju u celoj okolnoj plavoj zoni.

Tako stoji najava ali s postavljanjem znakova pokazalo se da su u Parking servisu za Blok 21 smislili posebne uslove.

Novobeograđani i (Zemunci) već su navikli na "plavu zonu" na pojedinim lokacijama, recimo kod Doma zdravlja (Stari Merkator), gde se sms-om može platiti parking karta na sat vremena (kod 9119) ili celodnevna (9118). Ovde, bar u delu Bloka 21, toga nema.

parking zone zoniranje parkiranje parking servis Izvor: MONDO/Georgi Mitev-Šantek

Sat vremena parkinga možete da platite sms-om ali ako želite da ostanete, recimo, dva sata morate na nađete kontrolora. "Celodnevna" varijanta, iz nekog razloga, ne postoji u delu bloka koji je bliže Hajatu i TC Ušće ali postoji u delu koji je okrenut ka Beogradskoj areni.

U stvari postoji i u zapadnom delu bloka, ali će vas recimo dolazak na kaficu kod rođaka ili prijatelju u Blok 21 koštati 720 dinara. Ali, možete da prođete i jeftinije jer ako ovu ""celodnevnu kartu" platite u roku od osam dana, kako stoji ljubazno obaveštenje na saobraćajnom parking znaku, daćete samo 360 dinara.

Ovako ispada da je ova "plava"zona zapravo "crvena" - kao u strogom centru grada gde se takođe može parkirati samo na sat vremena.

parking plava zona parkiranje parking servis Izvor: MONDO/Georgi Mitev-Šantek

Gužve za parking u ovom delu grada jesu velike, to nije sporno, delom zbog noovoizgrađenih poslovnih zgrada a delom i zbog toga što se tu, u blizini Brankovog mosta, parkiraju i građani koji ne žele da kolima ulaze u gužvu u centru grada, pa za to koriste javni prevoz, ili ne mogu da uđu u pretrpanu garažu obližnjeg TC Ušće.

Na stranu ekologija i smanjenje zagađenja u centru grada, zbog čega se recimo u Londonu naplaćuju ulaz u centar grada, ovakvom "jedinstvenom" naplatom ostvaraju dva problema: onih koji tu žive i onih koji tu dolaze redovno.

Možda su na dobitku neki stanovnici pomenuta dva bloka, ali dobar deo i nije. Mesečnu pretplatnu kartu u Beogradu ne mogu dobiti oni koji stanove iznajmljuju (ako nisu prijavljeni na te adrese a takvih je u ovom popularnom kraju veliki broj). Oni koji žive u zapadnom delu bloka neće moći ni da se parkiraju ispred svojih zgrada, a za ostatak "plave" zone moraće da mesečno izdvajaju 4.000 dinara, plaćajući svakog dana 150 dinara za dnevnu kartu.

Drugo je pitanje gde će svoja vozila parkirati ljudi koji tu rade, jer javne garaže nema u blizini, a i pitanje je koliko ljudi može da plati od 4000 dinara, koliko je "mesečna pretplata radnim danom 17-08, vikendom od petka u 17 do ponedeljka u 08 časova i u dane državnih praznika 00-24 časa", do 273.600 dinara, koliko je "pretplata na rezervisanom parking mestu obezbeđenom stubićem na obaranje - jednokratno plaćanje za period od 1 godine".

Znači, ako idete na kaficu, naručite isključivo espreso.

PROČITAJTE I OVO

Inicijalizacija u toku...

Komentari 103

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Довла

Изграђене су зграде и пословни објекти, али исте те зграде нису направиле паркинг за своје запослене зато што на томе губе на квадрату. А да копају дубоко не исплати им се. И ето тако у круг.

Prvoborac

Da li je moguće da ne razumete ono što je na tabli lepo napisano? Plava zona NEMA vremensko ograničenje, odnosno ako pratite jedan sat, po isteku pratite još jedan i tako dalje dokle vam treba. Ako hoćete da boravite ceo dan (čemu se ja kao starosedelaca žestoko protivim) ostavite auto i biće vam naplaćena dnevna karta od 720, odnosno sramno niskih 360 din. Ili 3 evra dnevno za 24 časa parkiranja!? Ovo je NIKAKVA cifra za ljude koje rade u ovom bloku (najviše u sektoru bankarskog, IT, ugostiteljskih usluga) pa mi koji ovde živimo duže od pola veka se osećamo još ugroženiji, jer je tražena Zelena zona koja boravak ,,stranaca" ograničava na 3+1 sat, jer je cilj da se DESTIMULIŠE ulazak u Blok automobilom, kao što je to i na Vračaru, Starom Gradu, Savskom Vencu i drugim centralnim gradskim opštinama koje spadaju u 1 građevinsku (i poreski zonu) kao ovi Blokovi na Novom Beogradu.

Bajra

Otimanje bre

special-image

PRODAVNICA

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU

loader