• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Infostan: Olakšice za penzionere, nema prinudne naplate...

Izvor mondo.rs

Penzioneri će račune za februar, mart i april ove godine moći da plate naknadno, bez obračunavanja kamate, po završetku vanrednog stanja koje je proglašeno zbog epidemije korona virusa, saopštio je danas Infostan.

 Infostan - računi - vanredno stanje - korona virus Izvor: Mondo/ G.S

Kako bi se zaštitili korisnici, tokom trajanja vanrednog stanja neće se pokretati novi postupci prinudne naplate, pri čemu će se zastati sa sprovođenjem postupaka izvršenja u periodu od 90 dana, navedeno je u saopštenju ovog preduzeća.

Svim redovim platišama će tokom trajanja vanrednog stanja biti omogućeno korišćenje popusta od pet, šest i sedam odsto i subvencija u iznosu od 10 do 30 procenata, te niko od navedenih grupa korisnika u ovom periodu neće izgubiti pravo na popuste i subvencije pri plaćanju računa, bez obzira na kašnjenje.

Možda će vas zanimati

Takođe, u navedenom periodu neće se obračunavati kamate na kašnjenje, preneo je Beoinfo.

Preduzeće će izaći u susret korisnicma i produžiti akciju reprograma duga po okončanju vanrednog stanja, najmanje za dodatnih 90 dana, kako bi svi zainteresovani mogli da reprogramiraju dug po veoma povoljnim uslovima.

Sve mere koje će sprovesti preduzeće imaju za cilj da Beograđanima pomognu i da rasterete njihove kućne budžete tokom trajanja vanrednog stanja, istaknuto je u saopštenju.

Dodatna mera JKP "Infostan tehnologije" jeste obustava rada sa korisnicima na šalterima preduzeća, te je preporuka da se korisnici za pitanja, prigovore, reklamacije i sugestije obraćaju telefonskim putem i putem imejla.

Korisnicima su na raspolaganju u pojačanom kapacitetu Besplatni pozivni centar 0800-011-018 za pozive iz svih fiksnih mreža, telefonski broj 011/3954-420 za pozive iz mobilnih mreža, kao i telefoni ekspozitura preduzeća.

Pitanja se mogu uputiti i putem elektronske pošte na imejl-adrese: [email protected], [email protected], [email protected], kao i na imejl-adrese ekspozitura preduzeća u zavisnosti od vrste traženih informacija.

Obrasci za reklamacije na komunalne usluge mogu se preuzeti sa sajta preduzeća i poslati elektronskim putem, naveo je "Infostan".

Korisnicima je na raspolanju onlajn upit stanja na sajtu preduzeća posredstvom kojeg mogu brzo i jednostavno preuzeti elektronske kopije računa i izvršiti uplatu, ne čekajući da im račun stigne redovnom poštom, a pored toga imaju uvid i u svoje uplate, naznačeno je u saopštenju.

PROČITAJTE I OVO

Komentari 6

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Nebojsa

Lepo bi bilo kad bi oprostili jedan mesec placanje Infostana. Konkretno, meni je oko 8500dinara, kod mene u zgradi placaju i po 10.000-12.000, to je za mene i za mnoge velika para...

NR

Iznosenje smeca je kriminalno skupo!

Nebojsa

@NR Grejanje je oganj skupo, npr.u nekom Hrvatskom gradu gde je najskuplje placaju ga samo u sezoni, znaci 6-8 meseci i cifra je kao u Beogradu. To sam skoro gledao na Tv-u pa sam preracunao kune u dinare.

special image