Gradski prevoz kako ce se racati putnici

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Beograd

Gradski prevoz u četiri faze? Kako će izgledati povratak putnika

Autor mondo.rs Izvor Večernje novosti
Autor mondo.rs Izvor Večernje novosti

Početak redovnog rada javnog gradskog prevoza u Beogradu je neizvestan, a konačnu odluku o tome doneće stručnjaci Kriznog štaba Vlade Srbije za borbu protiv kovida 19.

Izvor: Tanjug/ Dimitrije Nikolić

 Prema nezvaničnim informacijama, struka je u skladu sa epidemiloškom situacijom predložila da prevoz bude dostupan u četiri faze odnosno po prioritetima.


U prvoj grupi su zaposleni, u drugoj studenti i đaci,treću čine nezaposleni, turisti i ostali dok su u četvrtoj penzioneri. Trajanje svake faze biće utvrđeno na osnovu preporuka nadležnih zdravstvenih službi, posle dobijene saglasnosti Kriznog štaba.

Možda će vas zanimati

Zahtevi za meru prevencije kako bi se sprečilo širenje virusa su mnogobrojni, a podrazumevaju da:

* Vozači JGP obavezno moraju da nose ličnu zaštitnu opremu, odnosno, masku i rukavice dok upravljaju autobusom, tramvajem ili trolejbusom.

* Redari i kontrolori, takođe moraju da nose masku i rukavice ali i vizire.

* Vozačeva kabina biće razdvojena plastičnom ili providnom pregradom od putničkog dela vozila.

*Usluge JGP mogu koristiti samo osobe koje nose masku i rukavice, a putnicima koja nepravilno koriste zaštitnu opremu neće biti dozvoljen ulazak.

* Ulazak putnika u vozilo biće moguć samo na prednjim ili zadnjim vratima, s tim što se autobus, tramvaj ili trolejbus mora vidljivo obeležiti i sa spoljne i sa unutrašnje strane kako bi se znalo koja vrata služe za ulaz, odnosno izlaz.

* U unutrašnjosti vozila mora biti jasno obeležen pravac kretanja putnika, od ulaza ka izlazu.

*Na ulaznim vratima mora biti redar koji će kontrolisati da li putnici ulaze noseći zaštitnu opremu. Oni će da daju uputstva o ponašanju tokom vožnje, proveravaće da li su karte validirane, i vodiće računa o bezbednosti putnika i vozača.

* Sedišta moraju biti vidljivo obeležena sa uspostavljenim razmakom, koji omogućava fizičku distancu od dva metra između putnika. To znači da će na duplim sedištima biti samo jedan putnik, dok će u vertikalnoj liniji biti popunjeno svako drugo mesto za sedenje.

* Mesta za stajanje u vozilu moraju biti vidljivo obeležena, tako da se poštuje preporučena fizička distanca od minimum dva metra između putnika.

* Vozilo se obavezno mora dezinfikovati pre prvog polaska i nakon poslednjeg polaska, a po mogućstvu i u toku radnog dana. Posebnu pažnju treba obratiti na vozačevu kabinu i rukohvate, validatore i druge predmete koji se često dodiruju.

* Pre i posle svake pojedinačne vožnje, vozilo se mora provetriti prirodnom ventilacijom, otvaranjem svih prozora. Ukoliko vremenske prilike budu dozvolile, poželjno je da prozori budu otvoreni i tokom vožnje. Ne preporučuje se centralizovan način klimatizacije, osim u onim vozilima u kojima prozori ne mogu da se otvore. U slučaju da su prozori blokirani, vozač je dužan da ih odblokira.

* Na stajalištima moraju biti vidno istaknuta pravila ponašanja u vozilu, kao i mesta za stajanje putnika na stajalištu zbog formiranja reda kojim se obezbeđuje fizička distanca.

Pročitajte i ovo

Komentari 77

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Marina

Hahahaha. Jedva čekam da vidim.

Lola

Penzionerima zabraniti voznju gsp, svi imaju prodavnicu u blizini svoje kuce.

VladaR

Ovaj sa ovim distancitanjem nikad nije ni video autobus pa ako cemo ptavo da racunamo moze u autobus 10 tak ljudi i to bez ovog konduktera koji bi da seta sto u prevodu znaci GSP fali jedno 10000 autobusa i 20000 konduktera ????

special-image

PRODAVNICA

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU

Inicijalizacija u toku...
loader