Gostujući na televiziji K1 zamenik gradonačelnika Goran Vesić je rekao da se u Ulici cara Dušana izvode završni radovi i objasnio zašto se kasni sa rekonstrukcijom.
"Objektivni razlozi su ti što u ulici 70 godina ništa nije rađeno. Te instalacije su stare i kad je raskopana zatečeno je potpuno drugačije stanje od onoga što je pisalo u projektima", rekao je Vesić i dodao da postoje i subjektivni razlozi kašnjenja zbog čega će izvođači radova biti kažnjeni i neće više raditi u Beogradu.
Govoreći o izgradnji metroa, Vesić je kazao da se država od 2013. godine bavi tim pitanjem, da je prvo urađeno snimanje broja putnika u prestonici, a zatim master plan saobraćaja sa britanskom kompanijim WSP i domaćim stručnjacima, koji predviđa kako treba da se razvija saobraćaj i rešavaju problemi.
"Blizu smo da sa Francuzima potpišemo komercijalni ugovor, a uskoro ćemo i sa Kinezima, kako bismo u novembru započeli izgradnju metroa", rekao je Vesić.
Na kritike dela javnosti o planiranim linijama metroa, Vesić je kazao da je najopterećeniji saobraćajni pravac u prestonici potez od Makiškog polja do Sajma, odnosno do sadašnje autobuske stanice, ističući da je na tom delu četiri puta više putnika nego na Bulevaru kralja Aleksandra.
Kad se napravi depo na Makiškom polju, svi putnici iz pravca Obrenovca, Lazarevca, Barajeva, Umke i Uba će tu prelaziti na metro odakle će nastaviti put metroom i BG vozom koji se paralelno razvija.
(Mondo/Tanjug)
Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.
Zvezdina proslava jesenje titule sa stilom: Nova goleada na Marakani!
Završen protest studenata u Beogradu: Saobraćaj bio blokiran u centralnim gradskim ulicama
Fenerbahče otpustio Bobana Marjanovića? Povratak u Evropu pretvara se u katastrofu!
Mondo ukrštenica za 23. decembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Sve što treba da znate o Crvena zvezda - Partizan: Prvi derbi u ABA ligi, a već se odlučuje cela sezona!