Iz budžeta Grada Beograda za 2022. godinu biće izdvojeno za saobraćaj. 55 milijardi dinara za nabavku 100 novih autobusa na gas, 80 trolejbusa, 50 tramvaja. Kako je najavljeno, do 2024. godine ćemo imati 500 novih zglobnih autobusa na prirodni gas.
Međutim, pojedine linije gradskog prevoza su na "crnoj listi", te građani često upućuju pritužbe.
Linija 511 je, u tom slučaju, pravi rekorder sa 88 prijava u ovoj godini. Oni koji us prinuđeni da se često voze ovom trasom, nisu nimalo zadovoljni.
"Mnogi autobusi uopšte nemaju grejanje ili ga isključe, te se ne drže reda vožnje", kaže jedan sugrađanin, a postoje razne pritužbe koje se tiču i higijene. Međutim, ni vozačima nije nimalo lako.
"Najviše treba da se povede računa o polascima, da ne ide kako ko hoće. Ukoliko je vozilo ispalo, otpravnik treba odmah da interveniše. U Sremčici se voda po putu ledi, treba da se to reguliše", kaže Momir Perić, vozač.
Službenici sekretarijata su od početka godine pregledali 1.362 vozila, od kojih je nepravilnosti bilo u 501. Naplatili su ove godine više od deset miliona dinara kazni, najviše baš za liniju 511.
S druge strane, Eko linija je jedna od omiljenih. Na nju se putnici nikad ne žale. Kako kažu, autobus je čist, polasci redovni, vožnja komforna.
Trenutna prosečna starost vozila u gradskom prevozu je blizu 10 godina. Grad Beograd, zajedno sa GSP-om i Sekretarijatom za javni prevoz planira da naredne godine nabavi 50 tramvaja i 80 trolejbusa.
(MONDO/RTS)
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Srbija i Aleksa pregazili Dansku u Beogradu: Sad smo na Evropskom prvenstvu!
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji