• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

GAZELA ĆE "PRODISATI", ALI I OSTATAK BEOGRADA: Kroz grad više neće prolaziti OVAJ TIP VOZILA, smanjiće se i zagađenje

Izvor Promo

Projekat izgradnje metroa nesumnjivo je najznačajniji i najveći infrastrukturni projekat koji će se raditi u Beogradu u 21. veku i projekat koji će suštinski promeniti živote svih građana.

 GAZELA ĆE "PRODISATI", ALI I OSTATAK BEOGRADA: Kroz grad više neće prolaziti OVAJ TIP VOZILA Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović

Istovremeno, završetak rekonstrukcije postojeće mreže i izgradnja nove linije BG voza znači da će sve prigradske opštine biti povezane sa centrom Beograda na desetak do 15 minuta u špicu i van špica na 45 minuta.

Linije BG voza i dve linije metroa činiće okosnicu gradskog prevoza u budućnosti, a na ovaj način potpuno će biti promenjen sistem javnog prevoza u glavnom gradu, odnosno preći će se na šinski sistem. To znači da ćemo imati manje automobila na ulicama, manje autobusa i da će se grad ponašati u skladu sa najvišim ekološkim standardima.

"Jedan od od motiva izgradnje metroa jesu saobraćajne gužve u Beogradu. Isto tako, linije BG voza pomoći će da se rastereti centar grada tako što stanovnici prigradskih opština više neće koristiti sopstveni prevoz za dolazak do grada. Onog momenta kad dobijete metro, vi ste rasteretili saobraćaj", istiće predsednik opštine Novi Beograd Aleksandar Šapić.

Metro je projekat koji će u potpunosti izmeniti izgled grada ne samo u saobraćajnom, već i u investicionom i urbanističkom pogledu. Integracijom sa tramvajem, BG vozom i drugim vidovima javnog prevoza, glavni grad Srbije imaće transportne linije koje će biti sasvim zadovoljavajuće za povećan broj stanovnika koji se očekuje već kroz nekoliko godina.

Uz to, deo obilaznice oko Beograda kod Bubanj Potoka s najvećom saobraćajnom petljom, biće uskoro završen, čime će biti omogućeno da tranzitni saobraćaj ide brže i efikasnije. To će dalje znatno smanjiti količine aerozagađena u Beogradu i uticati na kvalitet vazduha.

"Očekujemo da će kroz par meseci biti završen taj deo od tri četvrtine do Bubanj Potoka, što će znatno smanjiti saobraćajne gužve. Prvo, nećete više uopšte imati teška teretna vozila koja ulaze u grad, a pod dva -- smanjiće se nivo zagađenja. Nećete imati teške kamione u gradu, već će svi ići okolo. To u velikoj meri rasterećuje saobraćaj jer konačno dobijamo Gazelu kao lokalni put, a ne kao deo autoputa", naglasio je kandidat za gradonačelnika koji je siguran da Beograd može da napravi ozbiljan pomak po pitanju saobraćaja.

"Moja ideja je da uprava grada angažuje apsolvente ili tek svršene studente Saobraćajnog koji bi bili spremni da se ceo dan voze po Beogradu i traže saobraćajno rešenje za gužve u saobraćaju", predložio je Šapić.

Komentari 3

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

3500e

Zagadjenje automobilom 5 posto. Kolubara, Obrenovac, Kostolac, azotara Pancevo, Zorka Sabac i jos kad dodje Toyo fabrika guma, bice Beograd prvi na listi. Ajmo stanovi 3500 e m2 u najz agadjenijem gradu sveta.

Aleksa

Okej ali je već ceo tranzitni saobraćaj preusmeren na obilaznicu i na kružni put? I teška vozila već odavno ne ulaze u grad zbog toga...

Djo

He he Srbi i metro, pa pola njih ne radi a vozikaju se od jutra do mraka, rade šeme kombinacije, ova druga polovina isto to kad završi sa radnim vremenom i treba mu auto....kakav metro i bakrači

special image