Taksisti na beogradskom aerodromu odbijaju da voze kratke relacije, a mnogi od svog vozila prave linijski taksi tvrde nezadovoljne mušterije. Vožnja taksijem do aerodroma košta između 1.700 i 6.000 dinara. ali u polsednje vreme, zbog velikih gužvi, ukoliko nije u pitanju duža vožnja, vrlo verovatno da nećete moći da nađete slobodno vozilo. 

Tako se dešava da se u jednom trenutku napravi ogromna gužva ispred terminala, što od putnika koji čekaju koga će privoleti da pristane da ih vozi na kraću destinaciju, što od vozila koja međusobno blokiraju put.

To što ste uzeli vaučer u samoj zgradi aerodroma, očigledno ništa ne znači, a upravo bi tzv. vaučer trebalo da spreči nelegalne taksiste da zloupotrebljavaju prilaze aerodroma.

"Uredno sam uzeo vaučer, i čekao na red da uđem u taksi, ali je gužva bila ogromna. Kada sam upitao zašto niko nikoga ne vozi, jedan od taksista je ponudio da nas nekoliko zajedno poveze. 'To ti je usput, ovi momci idu do grada'. Rekao sam da mi ne odgovara takav način prevoza, da želim komfor koji plaćam, a on je samo otišao dalje. Ista situacija se nekoliko puta ponovila te večeri - vozači taksija zaista vrše anketu na licu mesta i "skupljaju" ljude da ih zajedno prevezu od aerodroma", priča Dragan B. (46).

Građani su nezadovoljni, jer taksisti papreno naplaćuju vožnju, a za to ne daju dobru uslugu.

"Bilo je jako kasno, dugo sam putovao, umoran. Sve što želim posle čekanja i kontrola jeste da stignem kući a ne da uzmem vaučer, i onda vučem za rukav i molim da me neko preveze", jada se ovaj Beograđanin.

Da vaučeri ne samo da imaju tarife već imaju i imena koja su im taksisti interno dali nije iznenađenje. Kako smo saznali, takva praksa postoji već neko vreme. Tako, najjeftiniji, onaj do blokova, imenovan je kao "beli vaučer". Njega taksisti mahom odbijaju, koliko god vi uporno mahali njime.

(MONDO/Telegraf)