• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

NA OVOM DELU BULEVARA OSLOBOĐENJA SE NIKO NE SNALAZI! Zbune se i iskusni vozači - Stručnjaci za MONDO rešavaju dilemu

Autor Ivana Vlajković

Između vozača u Bulevaru oslobođenja neretko dolazi do svađa jer pojedini ne znaju na koji način treba da izvrše skretanje.

 Pravilno skretanje u Bulevaru oslobođenja u Beogradu Izvor: Mondo

U Bulevaru oslobođenja u Beogradu, od Autokomande do Trošarine i obrnuto, neretko dolazi do svađa između vozača kad treba da izvrše skretanje. Do ovakvih situacija dolazi jer mnogi ne znaju gde treba da stanu kod ostrva sa zelenim površinama, a koja se nalaze između saobraćajnih traka. 

Brojni vozači se pitaju da li, ukoliko idu iz smera Autokomande ka Trošarini, i žele da skrenu u neku ulicu levo, treba da stanu kod ostrva tako da im ono bude bliže sa leve ili desne strane. Isto se pitaju i kad treba polukružno da okrenu vozilo. Najveći problem nastane ukoliko se na tom mestu zateknu dva vozača koji različito razmišljaju. Prema rečima stručnjaka ovaj problem postoji godinama. 

"Koliko puta mi se desilo da stanem kolima tako da mi ivica ostrva bude sa leve strane i onda me vozač iz suprotnog smera, koji isto hoće da skrene, psuje, vređa jer misli da sam ušao u njegovu traku. Međutim, on nije u pravu jer se skretanje uvek obavlja tako što se koristi najkraća putanja. Znači, vrlo je jasno, ukoliko vozači u Bulevaru oslobođenja iz smera Autokomande kad Trošarini, žele da skrenu levo, to treba da učine tako da im ivica ostrva bude bliže levoj strani vozila", kazao je za MONDO Spasoje Manojlović iz auto škole "Desetka plus". 

Prema njegovim rečima, do ovakvih situacija dolazi jer brojni vozači zaborave pravila koja važe tokom vožnje. Dodaje i da neki od vozača ulaze u pogrešnu traku jer samo razmišljaju kako što pre da stignu na željeno odredište. Ističe da je važno, kako ne bi dolazilo do ovakvih situacija, da edukacija o saobraćaju počne već od "malih nogu". 

Direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja Damir Okanović takođe ističe da uvek kod skretanja treba da se koristi najkraća putanja. "Ukoliko vozač skreće desno na putu koji ima više traka, treba da pređe u krajnju desnu traku i da skrene tako što će točkovi vozila biti što bliži desnoj ivici saobraćajne trake. Isto je tako i za skretanje levo. Vozač treba da se nalazi u krajnje levoj traci kad skreće levo. Točkovi vozila treba da budu što bliži levoj ivici saobraćajne trake", kazao je Okanović za MONDO.

(MONDO)

Možda će vas zanimati

Komentari 3

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

...

Ја помислих стварно неко компликовано скретање. Људи, ово се учи у основној школи.

Realni clan propalog drustva 💯

S akoje li su planine sisli kad ne mogu d ase snadju 😂😂😂 o zivote!!!

Radiša

E sada ga je objasnio. Verujem da je svima koji su imali dileme sada sve jasno.

special image