• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

PRILAZNIM I SILAZNIM PUTEVIMA PANČEVCA JE ODZVONILO! Poznato do detalja kako će izgledati rekonstrukcija ključnog mosta

Autor Uroš Matejić

Poznato je kako će izgledati rekonstrukcija Pančevačkog mosta.

 Kako će izgledati rekonstrukcija Pančevačkog mosta Izvor: MONDO/Stefan Stojanović

Najava renoviranja Pančevačkog mosta i izgradnje novih pristupnih konstrunkcija izazvala je dosta interesovanja, ali i straha među građanima koji ga svakodnevno prelaze. Prvo - zbog nade da bi ova važna saobraćajna veza posle decenija odlaganja konačno mogla da bude vraćena u pristojno stanje, a ono drugo - jer bi ih obnova odsekla od centra Beograda na duže vreme.

Posle 60 godina prilaznim i silaznim putevima Pančevca je odzvonilo. Popravke više ne pomažu, kažu u Putevima Srbije, moraju da se grade novi. Međutim, kako je to jedna od ključnih žila Beograda, saobraćaj se neće prekidati, već će se raditi u više faza.

"To znači da pre nego što se ruše postojeće pristupne konstrukcije, napravićemo tzv. privremene rampe, levu i desnu, odnosno silaznu i uzlaznu rampu koje će biti povezane na sistem gradskih ulica u gradu Beogradu", kaže pomoćnik direktora JP "Putevi Srbije" Miodrag Poledica.

Iz pravca Pančeva ka Beogradu privremena rampa spuštaće se ka Klaničkom keju, pa ka Dunavskoj ulici. U suprotnom smeru, rampa će se biti izgrađena od ulice Vuka Vrčevića ka mostu. Ukoliko projekat dobije dozvolu do kraja godine i obezbede sredstva, a procenjuje se da je to oko 25-30 miliona evra, izgradnja bi mogla da počne za otprilike godinu dana.

"Mi ćemo ga skratiti optimizacijom i paralelizacijom radova i ukupan rok bi trebalo da bude 1,5 do dve godine maksimalno. Dakle, ne tri i po godine kako se sad pojavilo u medijima. To su neki podaci preuzeti iz projekta, iz neke verzije, koju ćemo da unapredimo u ovoj fazi projekta za građevinsku dozvolu", kaže Poledica.

Kada se izgrade novi pristupi na mestu postojećih, postoji šansa da će i oni privremeni preživeti i postati stalni. To bi čak bilo i korisno, kažu u Putevima Srbije, u slučaju da se Beograd bude širio na sadašnjem prostoru Luke, ka Vilinim vodama i Višnjičkoj banji.

Iako je pre nekoliko godina u stručnoj javnosti dosta polemisalo o tome da li se isplati rekonstruisati Pančevački most ili je bolje ovako oštećenog ga srušiti i sagraditi novi, sada se to pitanje ni ne postavlja. Naime, rušenjem Pančevca prekinula bi se ne samo međunarodna drumska veze ka Pančevu i Vršcu i dalje ka Rumuniji, nego i one železnička, a on je, opet, rekonstruisana skoro, 2015, odnosno 2018. godine i nalazi se u prilično dobrom stanju.

BONUS VIDEO:

Pogledajte

00:33
Obnovljen betonski deo Brankovog mosta
Izvor: Grad Beograd
Izvor: Grad Beograd

(UNA/MONDO/U. M.)

Možda će vas zanimati

Komentari 15

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Oleg

To ce biti katastrofa i kolaps. Borite se ljudi protiv ovoga inace ce biti kasno. Treba napraviti novi most kompletan pa tek onda sredjivati ovaj.

Kiklop

Sto god da se predloži za dobrobit saobracaja i bezbednosti gradjana, ovim komentatorima ne valja ni to. Dogovorite se pa recite nesto konstruktivno

Mare

Jeдино решење је план Оље Ивањици из давних 90их година прошлог века, а то је коначни излазак града на Дунав, односно нови мост који би повезивао Стари град и Борчу, односно Нови Београд. Све остало је празна прича.

special image