Gradski urbanista Marko Stojčić rekao je da će za nepune dve godine grad biti bogatiji za 2.500 novih parking-mesta.
- Mi smo krenuli da proširujemo saobraćajnice gde god za to ima prostornih mogućnosti, s druge strane krenuli smo da gradimo parking-mesta gde god postoji opravdana potreba, a ima prostora za tako nešto. Oko 2.500 parking-mesta je ili izgrađeno ili u fazi izgradnje, što je dosta velika brojka za nepune dve godine. Ono što smo mi uradili da dodatno pomognemo i sebi i Beograđanima jeste odluka Privremenog organa pre desetak dana gde smo utvrdili mogućnost da gde god u otvorenim blokovima, to je mahom čitav Novi Beograd, imamo polulegalno parkiranje, da proširujemo ta parking-mesta i da nakon toga uvedemo zonu gde će tu pretplatnu kartu, koja inače košta 500 dinara, moći da kupe samo stanari koji su tu prijavljeni - naveo je Stojčić.
Predsednik Privremenog organa Grada Beograda Aleksandar Šapić prilikom obilaska izgradnje parking-mesta u Gandijevoj ulici, aprila 2024. godine
Novoizgrađena parking-mesta u Gandijevoj ulici je obišao predsednik Privremenog organa Grada Beograda Aleksandar Šapić, koji je tom prilikom izjavio da je ovo jedna od deset lokacija na kojima se grade parking-mesta! On je podsetio da je cena garaže od 150 parking-mesta oko 15 miliona evra, dok će ovih 510 parking-mesta Grad Beograd koštati nešto više od milion evra.
Na Privremenom organu je doneta odluka da od sada sve površine pod vlasništvom Grada ili Republike, mogu da se pretvaraju u parking zone i da više ne mora da se menja plan detaljne regulacije, što je obično trajalo preko godinu dana. Šapić je podsetio da je najveći problem bio upravo problem imovine te da je, došavši na mesto gradonačelnika, najpre postavio pitanje da li je to moguće sprovesti te da se uz preveru sa resornim službama ispostavilo da je to moguće.
– Ovom odlukom možemo ozbiljno da rešimo problem parkiranja, jer ćemo rezidente da favorizujemo. Očekujem da ćemo u sledećem periodu u značajnoj meri da uvodimo zone širom Beograda i da će ljudi biti zadovoljni – rekao je on.
Prilikom obilaska radova u Gandijevoj Šapić je rekao da je dobar deo detinjstva proveo u Bloku 70 i da jako dobro zna šta znače parking-mesta u ovom delu grada, posebno za ovaj deo blokova, jer oni su građeni u periodu kada nije bilo podzemnih garaža. Prema njegovim rečima ova parking-mesta suštinski menjaju kvalitet svakodnevnog života ljudi koji žive u blokovima.
Samo na Novom Beogradu će biti oko stotinu novih parking-mesta, a dve lokacije su već završene sa oko 50 mesta. Do kraja sledeće godine biće otvoreno 2.600 parking-mesta u gradu, a u poslednjih deset godina, prema nekim procenama u Beogradu je izgrađeno 1.250 mesta, zajedno sa garažama.
U planu je da se kod pijace na Bežanijskoj kosi izgradi dodatnih 90 mesta.
Sve će to olakšati funkcionisanje Novobeograđana, jer prema nekim procenama dnevno na posao dođe oko 150.000 ljudi u ovaj deo grada.
Projekat garaže u Skerlićevoj ulici
Izgradnjom javne podzemne garaže u Vlajkovićevoj ulici Beograd će dobiti 284 nova parking-mesta. U cilju obezbeđivanja većeg broja parking-mesta za stanovnike Vračara, kao i rasterećenja gužvi u ovom delu grada, počeli su pripremni radovi na izgradnji javne podzemne garaže u Skerlićevoj ulici. Podzemna garaža ispred hale „Pinki” donosi oko 150 parking-mesta u samom centru Zemuna.
Gradonačelnik.Beograd.rs/MONDO
Bolan poraz Crvene zvezde u Milanu: Radonjićeva bomba nedovoljna, prolaz u Ligi šampiona nemoguća misija!
"Ovo je sramota za Ligu šampiona, nas ovde ne žele": Vladan Milojević prekinuo ćutanje u Milanu i žestoko udario
"Navijači nas već vide na fajnal-foru": Marinković zna da su igrači gladni, ali je oprezan
Italijani, pa ipak Zvezda dolazi - zar samo toliko pažnje? U fokusu im Vlahović i Zlatanova svađa...
Mondo ukrštenica za 11. decembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!