Slušaj vest

Radovi na produžetku Bulevara Zorana Đinđića i spajanje sa kružnim tokom su podrazumevali i uporedne radove na gasovodu, vodovodnoj infrastrukturi, rasveti i drugim instalacijama.

Dobijene su po tri trake sa svake strane i novi parking. Glavna uloga ove saobraćajnice u perspektivi je pristup budućem novom tramvajskom mostu preko Save.

Pored pristupa novom mostu jako je važno i preuzimanje dela saobraćaja iz Ulice Milentija Popovića, čime dolazi do rasterećenja jednog od najprometnijih čvorišta u gradu, raskrsnice Milentija Popovića sa Bulevarom Mihajla Pupina.

6s7giod1 copy.jpg
beograd.rs 

Ova saobraćajnica u novobeogradskom bloku 20 ima obostrane trotoare širine 6 i 4.5 metra. Uređen je i široki zeleni pojas sa sistemom za navodnjavanje, a izgrađene su i biciklističke staze sa obe strane, kao i stajališta javnog prevoza. Postavljeno je i novo osvetljenje.

„Cilj je da Bulevar Zorana Đinđića bude daleko prohodniji kako bi se rasteretio saobraćaj u Mihajla Pupina i Nikole Tesle.”

Aleksandar Šapić, prilikom obilaska završene deonice na produžetku Bulevara i njenog spajanja sa kružnim tokom u Ulici Vladimira Popovića, u aprilu 2024. godine.

Radovi su nastavljeni na potezu ka Tošinom bunaru, a proširenje Bulevara Zorana Đinđića i izgradnja novog kružnog toka, pored toga što su znatno poboljšali saobraćaj u ovom delu Novog Beograda, deo su velike saobraćajne transformacije celog glavnog grada.

up89o4yg copy.jpg
beograd.rs 

Zajedno sa proširenjem saobraćajnica Tošin bunar i Zemunskom ulicom, radovi na Bulevaru Zorana Đinđića omogućiće nesmetano kretanje sve do auto-puta „Miloš Veliki”.

U Beogradu je u poslednje dve godine, rekonstruisano više od 500 ulica i nema opštine u kojoj nisu obavljeni radovi, ne samo na površini asfalta, već i na kanalizaciji i elektromreži.

Gradonačelnik.Beograd.rs/MONDO