Prema njegovim rečima ovo je centralna i strateška tema, koja pre svega stanovnicima grada Beograda treba da omogući sa nekim novim rešenjima dodatni komfor, ili u svakom slučaju bolje upravljanje i korišćenje tim saobraćajnicama, a svima koji dolaze u Beograd da budu opsluženi i da u gradu bude što manje zastoja.
Grad Beograd je svetska metropola, u nekim trenucima kad su saobraćajni špicevi pre podne i posle podne, potpuno je razumljivo da gužva mora da postoji, rekao je Bovan.
On je naglasio da je veliki broj automobila na ulicama.
-Verujem da ćemo sa finalnim uspostavljanjem metroa doći u jednu bolju situaciju da možda te gužve preusmerimo na sistem javnog masovnog prevoza putnika, sa javnim prevozom i obnavljanjem voznog parka, kada su u pitanju autobusi i tramvaji i trolejbusi stičemo i tu uslove da se ljudi kvalitetnije voze. Tako da kako se bude unapređivao i razvijao sistem javnog gradskog prevoza, to će na ulicama biti bolje, a do tada mi menjamo tu saobraćajnu infrastrukturu, i to uglavnom kroz građevinske radove, širimo ulice, otvaramo možda neke nove pozicije. Sve to koliko god bilo skupo ili netoliko skupo rešenje, u saobraćajnom smislu jeste zaista veliki napredak, izjavio je gradski sekretar za saobraćaj.
Kako je rekao, pored drugih delova grada radova je najviše bilo na Novom Beogradu.
Budžet Partizana je 23 miliona evra! Ostoja Mijailović otkrio koliko novca klub dobija od države
Čović odabrao saradnike u KSS: Na spisku su četiri imena
Zvezdan Terzić "ribao" bisera Crvene zvezde: Pravio haos sa Bakom Prasetom, pa morao na razgovor!
Srbija ili Hrvatska će osvojiti zlato na Olimpijskim igrama! Šek šokirao, otpisao Ameriku u Los Anđelesu
Ljudi nam ginu svaki dan, a prodaje se uređaj koji ometa radar! Okanović za Mondo: Ne pomaže im u 3 slučaja