Slušaj vest

Prema njegovim rečima ovo je centralna i strateška tema, koja pre svega stanovnicima grada Beograda treba da omogući sa nekim novim rešenjima dodatni komfor, ili u svakom slučaju bolje upravljanje i korišćenje tim saobraćajnicama, a svima koji dolaze u Beograd da budu opsluženi i da u gradu bude što manje zastoja.

2.png
beograd.rs 

Grad Beograd je svetska metropola, u nekim trenucima kad su saobraćajni špicevi pre podne i posle podne, potpuno je razumljivo da gužva mora da postoji, rekao je Bovan.

On je naglasio da je veliki broj automobila na ulicama.

3.png
beograd.rs 

-Verujem da ćemo sa finalnim uspostavljanjem metroa doći u jednu bolju situaciju da možda te gužve preusmerimo na sistem javnog masovnog prevoza putnika, sa javnim prevozom i obnavljanjem voznog parka, kada su u pitanju autobusi i tramvaji i trolejbusi stičemo i tu uslove da se ljudi kvalitetnije voze. Tako da kako se bude unapređivao i razvijao sistem javnog gradskog prevoza, to će na ulicama biti bolje, a do tada mi menjamo tu saobraćajnu infrastrukturu, i to uglavnom kroz građevinske radove, širimo ulice, otvaramo možda neke nove pozicije. Sve to koliko god bilo skupo ili netoliko skupo rešenje, u saobraćajnom smislu jeste zaista veliki napredak, izjavio je gradski sekretar za saobraćaj.

4.jpg
beograd.rs 

Kako je rekao, pored drugih delova grada radova je najviše bilo na Novom Beogradu.