Prema njegovim rečima ovo je centralna i strateška tema, koja pre svega stanovnicima grada Beograda treba da omogući sa nekim novim rešenjima dodatni komfor, ili u svakom slučaju bolje upravljanje i korišćenje tim saobraćajnicama, a svima koji dolaze u Beograd da budu opsluženi i da u gradu bude što manje zastoja.
Grad Beograd je svetska metropola, u nekim trenucima kad su saobraćajni špicevi pre podne i posle podne, potpuno je razumljivo da gužva mora da postoji, rekao je Bovan.
On je naglasio da je veliki broj automobila na ulicama.
-Verujem da ćemo sa finalnim uspostavljanjem metroa doći u jednu bolju situaciju da možda te gužve preusmerimo na sistem javnog masovnog prevoza putnika, sa javnim prevozom i obnavljanjem voznog parka, kada su u pitanju autobusi i tramvaji i trolejbusi stičemo i tu uslove da se ljudi kvalitetnije voze. Tako da kako se bude unapređivao i razvijao sistem javnog gradskog prevoza, to će na ulicama biti bolje, a do tada mi menjamo tu saobraćajnu infrastrukturu, i to uglavnom kroz građevinske radove, širimo ulice, otvaramo možda neke nove pozicije. Sve to koliko god bilo skupo ili netoliko skupo rešenje, u saobraćajnom smislu jeste zaista veliki napredak, izjavio je gradski sekretar za saobraćaj.
Kako je rekao, pored drugih delova grada radova je najviše bilo na Novom Beogradu.
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Putin je zbog ovog oružja naredio napad hipersoničnom raketom: Ubijen važan ruski general i 500 Severnokorejaca
Beograđanka za dva meseca dobila 3 kazne: Otkrivamo na kojim se sve lokacijama na auto-putevima meri brzina