Ovaj centar osnovan je na inicijativu Gradonačelnika Aleksandra Šapića, a cilj osnivanja je kvalitetnija, efikasnija i brža komunikacija sa građanima.
Sada, pomoću samo jednog kodnog broja telefona, građani mogu da prijave sve komunalne probleme, da zatraže informacije, kao i da daju sugestiju za rad Gradske uprave.
„Ovo je revolucija u komunikaciji sa Beograđanima, pre svega revolucija u podizanju pripravnosti svih gradskih službi. Teško da će ubuduće moći da se provlače stvari koje su se do sada provlačile, moraće da se odgovori na sve razumne prijave i ukazivanja građana.”
Na jednom broju objedinjena su sva javna i komunalna preduzeća, gradski sekretarijati, inspekcije i beogradske službe komunalnog reda.
Centar radi 24 časa dnevno, broj telefona je 11-0-11, a poziv je besplatan. Na poziv se javlja dispečer koji građane dalje preusmerava na nadležnu službu.
Pored komunikacije telefonom, svi imaju mogućnost da se jave porukom i na mejl adresu servisnicentar@beograd.gov.rs. Takođe, na društvenoj mreži Iks (nekadašnji Tviter) građani mogu da zaprate profil @prijavi_problem i pišu im o problemima u glavnom gradu. Na ovom profilu mogu se pronaći i ažurirane informacije o kvarovima na vodovodnoj mreži u Beogradu, izmenama režima saobraćaja, planiranim radovima Gradskog zelenila...
Sa Bolombojem je druga priča! Vojnik Zvezde se vratio, a jedan važan detalj može da "pogura" tim do plej-ofa
Jovanović spasao Partizan: Odbranio penal, "zaključao" gol i sačuvao tri boda za kraj godine!
Partizan je u problemu, a postoji samo jedno rešenje: Prvi ispit je pao, vreme je za popravni!
Ovo je trudna verenica ubijenog Nikole iz Kaluđerice: Napadači pucali kroz prozor, čula se vriska i škripa guma
Lalatović skočio na Dudića, novinari sprečili tuču! Pogledajte haos posle utakmice u Novom Sadu