Pored Novog srpskog mosta, ovaj zahtevni projekat uključuje i tunel koji će ići ispod samog centra Beograda, kaže Marko Stojčić, glavni gradski urbanista.
- Očekujemo da krenu radovi na početku izgradnje tunela, počinjemo u Despota Stefana, očekujemo do 2026. godine da krtica uđe tu i da prođe na drugu stranu do Ekonomskog fakulteta gde će se okrenuti i kroz drugu tunelsku cev dve godine nakon toga izaći nazad u Despota Stefana i da negde do kraja, odnosno u toku 2028. godine možemo očekivati u funkciji tunel koji će konačno omogućiti da se centar grada isprazni od automobila, navodi glavni gradski urbanista.
„Mali metro“ je najveći poduhvat u saobraćajnoj infrastrukturi Beograda u poslednjih nekoliko decenija. Ovaj infrastrukturni projekat će olakšati svakodnevni život građanima jer će omogućiti bolje funkcionisanje saobraćaja u glavnom gradu.
„Ovo je jedan od najvažnijih, ako ne i najvažniji saobraćajni projekat. Zašto? Prvo zato što vam do 14% rasterećuje centar grada saobraćajno, pa je onda procena da preko 15% smanjuje zagađenje u centru grada, a onda ono što je najvažnije da vam spaja saobraćajno dva najudaljenija dela grada.“
Izgradnju projekta „Mali metro“ radi Grad Beograd u saradnji sa Republikom Srbijom i kineskim partnerom.
Gradonačelnik.Beograd.rs/MONDO
Srbija zablistala i nije uspela: Ništa od četvrtfinala, igraćemo baraž!
Saznajemo: Saša Obradović dobio otkaz u Monaku!
"Rusija ima pravo da uzvrati oružjem za masovno uništenje": Užasne pretnje Medvedeva, spominje Treći svetski rat
Uzeo 244 miliona dolara i ostavio Jokića na cedilu: "Njemu košarka više nije prioritet"
Pčelari testirali med na rafovima u Srbiji: "Ne plaćajte nešto što pčelu nije videlo, samo jedan je 100% pravi"