Prema oceni Vujanića, CarGo uslugu mogu da koriste samo članovi istoimenog Udruženja.
CarGo vozila ne koriste žutu traku, nema tabli, ne plaća se kešom, ne može se njihov prevoz poručiti zaustavljanjem vozila na ulici i samim tim nema nikakve sličnosti sa taksi uslugom, rekao je Vujanić, gostujući na TV Prva.
Osvrnuo se Vujanić i na protest taksista, koji već četiri dana zaredom blokiraju centar Beograda, tražeći upravo zabranu svih neregistrovanih prevoznika, pre svih Udruženja CarGo.
"Taksisti protestuju jer je na području njihovog grada došao još neko ko radi inovativan vid usluge, a efekat toga je da je taksistima stavljena konkurencija.. ali zamislite paralelu - kada je uveden viber, da li se mobilni operater pobunio, i šta da rade hoteli kada su se pojavile onlajn agencije poput Bukinga (Booking)", primetio je Vujanić.
Profesor Saobraćajnog fakulteta je istakao da ne razume zašto bi država trebalo da podilazi interesima grupe koja pritiscima i zatvaranjem ulica želi da dođe do svog cilja - gašenja jedne privatne kompanije.
"Ovakva usluga kao CarGo postoji u razvijenim zemjama. CarGo čak nudi i taksistima da uđu i koriste tu vrstu usluge, ali njima to ne odgovara jer se preko CarGo sve plaća preko kartice i svi porezi se plaćaju, a nisam siguran da i taksisti na isti način izmiruju svoje obaveze prema državi kao CarGo", rekao je Vujanić.
Prema njegovim rečima, svako ima pravo na protest, ali ne i da zaustavi ceo grad i sve funkcije u gradu.
"Ako blokirate raskrsnicu, vi ste blokirali i one koji nemaju ništa sa tim, vi ste blokirali i ostale građane koji nisu ništa krivi. Tako taksisti blokiraju i onemugućavaju prolaz hitnoj pomoći, vatrogasnoj službi...", objašnjava Vujanić.
Vujanić je dodao da bi razumeo da taksisti traže da se poboljša njihova usluga, ali da ne razume zahtev da se ugasi konkurencija.