Mirković je u odgovoru na saopštenje šefa odborničke grupe Saveza za Srbiju (SzS) Nikole Jovanovića koji je pitao da li je "Gradsko saobraćajno preduzeće naplatilo penale kineskoj kompaniji Hajger zbog kašnjenja autobusa", naveo da se kineska kompanija Hajger izvinila zbog toga i objavila da prihvata naplatu penala za kašnjenje, kako je predviđeno ugovorom.
On je pozvao Jovanovića da uđe u neki od novih Hajgerovih autobusa, "koji su već na ulicama grada" i da tek tada "sudi o njihovom kvalitetu".
Mirković je kazao je da će do kraja novembra ove godine Beograd dobiti 244 nova autobusa, a da će sa 150 novih za koje se raspisuje tender, u ovoj godini dobiti ukupno 394 što je, kako je ocenio, "najveća nabavka u novijoj istoriji GSP-a".
Šef odborničke grupe SzS, Nikola Jovanović, pitao je danas gradsku vlast i rukovodstvo GSP-a da li su naplatili penale od Hajgera u iznosu od 2,8 miliona evra, jer je ta kineska kompanija umesto 174 autobusa Beogradu isporučila samo 30, a rok za isporuku je istekao.
Jovanović je rekao da su autobusi koje je "Hajger" trebalo da isporuči "krševi čija je tržišna vrednost 120 hljada evra i koji ne bi trebalo da služe Beogradu", jer grad ima svoju fabriku Ikarbus koja je po nižoj ceni mogla da isporuči bolje autobuse.