Udruženje Ulice za bicikliste započelo je kampanju #BajsomNaPosao, čiji je cilj povećati broj zaposlenih koji za prevoz do posla koriste održive vidove transporta (bicikl, trotinet, gradski prevoz).
Ovo udruženje trenutno sprovodi anketu o transportnim navikama zaposlenog stanovništva, kao i o njihovim potrebama i motivaciji za korišćenje održivih vidova transporta. Cilj ankete je podizanje svesti o neophodnosti unapređenja biciklističke infrastrukture u širem radnom okruženju, a time i povećanja broja zaposlenih koji za prevoz do posla koriste održive vidove transporta.
- Želimo da što veći broj ljudi postane svestan prednosti korišćenja ovog transporta i da na posao idu biciklom, trotinetom ili peške. Želimo da podstaknemo kompanije da njihovi zaposleni koriste alternativne vidove prevoza kako bi opušteniji, a vremenom i zdraviji dolazili na posao. Iako znamo koje su sve prepreke u našem gradu, promena navika je moguća – istakao je Nikola Petković iz Ulica za bicikliste.
Za putovanja do 5 kilometara bicikl je najbrže prevozno sredstvo. Značajna je i ušteda, jer nema troškova za gorivo i parking. Osim toga, bicikl je jedan od najboljih načina rekreacije. Zato kampanja #BajsomNaPosao poziva sve građane i kompanije glavnog grada da ulice Beograda učine pitomijim mestom za prevoz svih ljudi u gradu - na zdrav, aktivan i ekološki način. Svi se mogu pridružiti kampanji, a prvi korak je popunjavanje ankete koja će po prvi put istražiti održive načine prevoza do posla u našoj zemlji.
Anketu možete popuniti na ovom LINKU.