MIŠELIN PRIZNANJA ZA 17 BEOGRADSKIH RESTORANA: Održana svečana dodela nagrada, evo ko su dobitnici!

U četvrtak tokom dana je u prostorijama Turističke organizacije Srbije održana svečana dodela Mišelinovih priznanja u saradnji sa kompanijom METRO Cash&Carry Srbija

Promo

Kompanija Mišelin je u svoj gastronomski vodič za 2023. svrstala još tri restorana iz Beograda i sada je ukupno 17 onih koji nose oznaku Mišelinove preporuke za najbolje na svetu.
Pored najekskluzivnijih i nezaobilaznih mesta u Beogradu, kao što su restorani JaM, Mezestoran Dvorište, Homa, Iva New Balkan Cuisine, Enso, The Square, Ebisu, Salon 1905, Langouste, Comunale, Legat 1903, Magellan, Gušti mora i Bela Reka, svoje pozicije na spisku zauzeli su i Metropolittan Grill, Sky Lounge i Twenty Two.
Metropolittan Grill nalazi se u blizini Muzeja savremene umetnosti i u okviru međunarodnog lanca hotela odlikuje se mediteranskom kuhinjom. Fantastični ukusi vrhunskih jela zadovoljavaju najzahtevnija nepca, dok lokalni specijaliteti na pravi način prenose balkanski duh.
Zadivljujući ambijent, neverovatan pogled na grad i internacionalni ukusi samo su neki od razloga da Sky Lounge osvoji laskavu preporuku. Nudi azijski način pripreme jela i riblje specijalitete koji nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.
Smešten na krovu hotela Metropol, restoran Twenty Two svim gurmanima preporučuje domaće specijalitete uz nezaboravni pogled na grad i ckrvu Svetog Marka. Osvežavajući kokteli savršeni su saveznik u opuštajućem večernjem ambijentu sa muzikom u pozadini.
Restoran Iva New Balkan Cuisine zadržao je oznaku “Bib Gourmand”, koja se dodeljuje prepoznatljivim restoranima sa visokokvalitetnim menijem i dobrim vrednostima za novac. Raznolika kuhinja naše zemlje dobila je upečatljivu autentičnost zbog ponude bogatih i raznovrsnih gastronomskih iskustava. Svaki restoran ocenjen je na osnovu svetskih kriterijuma Mišelinovog vodiča, a cilj je da se pruže preporuke širom sveta.
Među brojnim predstavnicima medija i dobitnicima nagrada, događaj su svojim prisustvom uveličali pomoćnica ministra Dunja Đenić, direktorka TOS-a Marija Labović i generalni direktor Metro Cash&Carry Srbija André Rinnensland.

Promo 

“Raduje me što smo danas, godinu dana nakon prve selekcije, opet tu da zajedno proslavimo nove uspehe i dodelimo Michelin pločice restoranima koji pažljivo odabranim menijima i kvalitetom usluge prave razliku u gastronomskoj ponudi Srbije. Svi oni na najlepši način doprinose promociji Srbije i jačanju pozitivnog imidža naše zemlje. Kontinuitet i pozitivan trend sa Michelin-om prati i pozitivan trend u turizmu Srbije, tako da je 2022. godina bila godina novih rekorda kada govorimo o broju turista, broju noćenja i ostvarenom deviznom prilivu. U istraživanjima koja sprovodimo, turisti sa najvišim ocenama cene gastronomsku ponudu Srbije koja, uz aktivan odmor i kulturno-istorijsko nasleđe, čini važan kriterijum prilikom izbora destinacija za putovanje, a preporuka Michelin-a to dodatno potvrđuje”, izjavila je Marija Labović, direktorka Turističke organizacije Srbije.
Generalni direktor kompanije METRO Cash&Carry Srbija je šta ovakav uspeh znači.

Promo 

“Nastavak uspešne selekcije Michelin Vodiča za Beograd pokazatelj je snage i kvaliteta domaćeg ugostiteljstva i srpske gastronomske scene. METRO, kao partner Michelin Vodiča širom sveta, posebno se ponosi i partnerstvima koja ima sa gotovo svim nagrađenim restoranima u Beogradu. Za nas je uspeh nagrađenih restorana podjednako važan kao i naš uspeh, ali i doprinosi osećaju odgovornosti da, kao veletrgovac koji snabdeva i podržava HoReKa sektor, uvek budemo pouzdan partner i nudimo domaće i svetske proizvode, treninge i usluge na najvišem nivou”, rekao je André Rinnensland, sa kojim se složila Dunja Đenić, pomoćnica ministra turizma i omladine.

Promo 

’”Do samo pre par godina organizacija svečanosti na temu selekcije beogradskih restorana za Michelin vodič bila je vizija koju smo imali, kojoj smo težili i do koje smo, uz angažovanje svih nas, i došli. Aktivno smo radili na unapređenju saradnje i konkretizaciji aktivnosti sa turističkom privredom, što se direkto reflektovalo kroz povećanje broja selektovanih restorana u pomenutom vodiču. Dolazak Michelin-a u Srbiju dodatno je doprineo boljoj vidljivosti i pozicioniranju naše zemlje kao turističke destinacije na svetskom tržištu, a u prilog tome govori činjenica da je za 33% stranih turista gastronomija osnovni motiv dolaska. Prezentovanje gastronomske turističke ponude Srbije je šansa za kreiranje brenda zasnovanog na autohtonim vrstama proizvoda i to je prilika da se gastronomija Srbije izdiferencira kao poseban turistički proizvod”, izjavila je Dunja Đenić.