Vozači strahuju od Mosta na Adi, da li je on crna tačka: Vujanić nam objasnio gde preti najveća opasnost

Mnogi vozači strahuju da je Most na Adi crna tačka.

MONDO/Stefan Stojanović/TV K1/screenshot

Neretko se u medijama objavljuju vesti o saobraćajnim nesrećama na Mostu na Adi. Pojedini vozači strahuju da je taj deo Beograda postao crna tačka, a profesor Milan Vujanić, stručnjak za bezbednost u saobraćaju objasnio je za portal MONDO da li je taj strah osnovan. 

"Što se tiče Mosta na Adi, on je vrlo bezbedan jer je urađen po principu auto-puta. On ima razdvojene kolovozne trake, ima po tri saobraćajne trake i ja nisam čuo da baš na samom mostu ima saobraćajnih nesreća", započeo je razgovor naš sagovornik. 

Međutim, prema njegovim rečima, pristupne saobraćajnice jesu problematične i predstavljaju crne tačke.

"Drajzerova ulica koja vodi prema mostu na Adi i od njega jeste opasna jer ima samo dve saobraćajne trake za dvosmeran saobraćaj. Obim saobraćaja je veliki, uslovi za njegovo odvijanje su nikakvi jer se sa šest traka sa mosta prelazi u dve. Most na Adi sa šest traka prelazi na saobraćajnicu sa dve trake, dvosmerni saobraćaj, logično je da to nije normalno", kazao je Vujanić. 

Takođe je objasnio da se to odnosi i na pristupnu tačku od i ka Banovom brdu, jer isto i Požeška ulica nema dovoljan broj traka kako bi se saobraćaj odvijao nesmetano. Ista situacija je, prema njegovim rečima, i sa ulicom koja vodi do tržnog centra koji se nalazi kod Ade Ciganlije. 

"Ulazi se sa mosta koji ima odlične uslove za vožnju u obične ulice i to jeste opasno i to jesu crne tačke. Međutim, to nema veze sa Mostom na Adi koji je besprekorno urađen i bezbedan. Inače, moram da kažem da je predviđeno da Most na Adi bude deo unutrašnjeg prstena Beograda i on služi da rastereti centar grada. 

Unutrašnji prsten je izgrađen u samo jednom delu i zbog toga ne može da bude bezbedan kao što je Most na Adi, ali čim se bude završio i kad šest traka ne bude ulazilo u dve, sve će biti u redu i biće bezbedan", zaključio je razgovor za MONDO profesor Milan Vujanić, stručnjak za bezbednost u saobraćaju. 

Podsetimo, ranije smo objavili tekst sa portala Nova o crnim tačkama u Srbiji. Decenijama je Ibarska magistrala važila za najopasniju deonicu na srpskim putevima.Još jedna crna tačka definitivno je čuveni "Zrenjaninac", odnosno magistralni put od Beograda ka Zrenjaninu. 

Put Šabac - Loznica ume da bude "nezgodan" za vozače, a na ovoj deonici posebno je kritičan letnji period jer tada najviše traktora izlazi na put. Još jedna deonica koja slovi za "crnu tačku" jeste ona koja prolazi tik uz obalu Dunava od Golubca prema Kladovu.

BONUS VIDEO: 

This browser does not support the video element.

TEŠKA SAOBRAĆAJNA NESREĆA: Lančani sudar na Mostu na Adi, jedna osoba povređena (KURIR TELEVIZIJA)  Kurir televizija