Bojan Bovan, gradski sekretar za saobraćaj objašnjava da bi saobraćaj u toku manifestacije „EXPO“ funkcionisao kako je potrebno, mora da bude integrisan sa delom javnog prevoza koji postoji na drugim teritorijama i drugim opštinama grada Beograda.
- Mi u ovoj fazi već se bavimo prvim analizama tog transportnog modela. Očekujemo veliki broj ljudi, negde oko 4 miliona posetilaca, to će svakako zahtevati da različiti sistemi prevoza budu dobro integrisani i da upravo taj broj posetilaca možete da prevezete na adekvatan način. Najveći broj ljudi dolaziće svojim automobilima, a za to će biti potrebno da se obezbedi dovoljan broj parkirnih mesta, imaćemo Nacionalni stadion u neposrednoj blizini, a onda i sve ono što poseban transportni model „EXPO“ predviđa kao sistem javnog prevoza, različita prevozna sredstva nastojaćemo da uključimo i reku Savu kao jedan od vidova mogućnosti da dođete do „EXPO“ kroz neki efikasan i brz taksi prevoz, sve je to sada na stolu i već se donose neke odluke, kaže Bovan.
Prema njegovim rečima Grad Beograd će sarađivati svakako na tom planu jer u svakom trenutku mora da bude povezan sa onim što će se dogaćati tih 90 dana, a do samog početka ove specijalizovane izložbe predstoje velike pripreme, usklađivanja i usaglašavalja po različitim delovima tog transportnog modela.
- Mi već sada koristeći različite alate radimo simulaciju tog saobraćaja, utvrđujemo gde eventualno mogu da budu zastoji, donosimo neka rešenja kako da se ona prevaziđu i mislim da će za Sekretarijat za saobraćaj biti dosta velika obaveza, veliki posao, ali imamo kapacitete za to, zaključuje gradski sekretar Bojan Bovan.
Grad Beograd i Sekretarijat za saobraćaj prate dinamiku razvoja grada i, u skladu sa njom, rade na poboljšanju njegove saobraćajne infrastrukture. Izgradnja kružnih tokova, proširenje ulica, projekat „Mali metro” koji podrazumeva tunel ispod centra grada i novi most preko Save samo su deo radova koji će ubrzati saobraćajni krvotok Beograda.