• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

POGINULI TINEJDŽER KOD VRČINA SIN POZNATOG DOKTORA! Meštani ogorčeni, upozoravali godinama na prugu: Nema rampe?!

Autor Jana Desovski

Na ovom praznom prelazu nema rampe, a u smeru u kojem su tinejdžeri koji su poginuli išli nema ni znaka stop.

 Mladić koji je poginuo u nesreći na pruzi sin poznatog doktora Izvor: MONDO/Stefan Stojanović/Uroš Arsić

"Oni su išli uzbrdo, nisu mogli da divljaju i da idu brzo. Voz kada prolazi tuda ne svira. Uopšte ne može da se vidi", pričaju za "Blic" meštani Vrčina koji žive nedaleko od mesta gde se noćas dogodila stravična nesreća u kojoj je nastradalo dvoje tinejdžera. Meštani Vrčina u šoku su zbog tragedije koja ih snašla.

Sa tugom na licu prolaze pored mesta nesreće koja se dogodila sinoć oko 23.30 sati na železničkom pružnom prelazu Vrčin, kada je železnička lokomotiva bez vagona na relaciji Ostružnica - Lapovo, udarila je u desnu bočnu stranu automobila "pežo 308".

Na licu mesta su nastradali Vuk G. (18) i devojčica A.B. (15), dok je njihova drugarica M.Đ. (17) povređena. Kako se vidi na licu mesta, na ovom praznom prelazu nema rampe, a u smeru u kojem su tinejdžeri išli nema ni znaka stop. Postoji samo znak upozorenja da je u blizini pruga. Meštani su veoma kivni i ogorčeni, kažu da su više puta alarmirali nadležne i žalili se kako ovaj pružni prelaz nije bezbedan. "Taj dečko koji je stradao je sin poznatog našeg lekara. Ovo je tuga. To su sve naša deca, dobra", sa tugom u glasu pričaju komšije.

Oglasila se Infrastruktura železnice

Na putnom prelazu između Vrčina i Lipa, koji je obezbeđen saobraćajnim znakovima drumske signalizacije na putu, dogodila se nesreća kada je teretni voz naleteo na drumsko vozilo koje je prelazilo prugu. U toj nesreći poginuli su mladić (18) i devojka (15), a lakše je povređena devojka (17), koji su se nalazili u drumskom vozilu. Drumsko vozilo kretalo se lokalnom saobraćajnicom iz pravca Vrčina prema Kasapovcu i u trenutku kada je prelazilo prugu, naišao je teretni voz, koji je udario u desnu stranu drumskog vozila.

Nakon što su policija i tužilaštvo izvršili uviđaj, uklonjeno je drumsko vozilo i popravljena železnička infrastruktura koja je u ovoj nesreći bila oštećena. Infrastruktura železnice Srbije izražava saučešće porodicama nastradalih u ovoj nesreći. Infrastruktura železnice Srbije i ovaj put ponovo apeluje na vozače drumskih vozila da posebno prilikom prelaska preko pruge na putnim prelazima poštuju saobraćajnu signalizaciju i budu pažljivi kako bi se izbegle nesreće i sačuvali ljudski životi.

BONUS VIDEO:

Pogledajte

00:11
Teška nesreća na Ibarskoj magistrali kod Lipovičke šume
Izvor: Instagram/192_rs
Izvor: Instagram/192_rs

 (MONDO/Blic)

Pročitajte i ovo

Komentari 16

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Djole

Dotičnom gospodinu koji napisao da je kriv dečko sa probnom dozvolom. Imam svojih godina. Prevoženih preko milion km. Ali kad vozim u Srbiji najteže mi. Od A do Ž. Dok o infrastrukturi na papiru ne bi govorio. Signalizacija je ravna od pre 2 veka. A zaštita te iste barem još plus toliko. Verovatno Zapad lud i troši novac jer su ljudi glupi, i zbog toga rade senzori, kamere itd. Voz vozi a na pruzi neki predmet koji možda liči i na avto gospodine, automatski sistem u pruzi koči voz i time jasno i vozač voza zna odmah dok sa druge strane alarm itd. Bitno da u Srbiji ima para za Zadruge, Milionski ugovori CZ i Partizana, a država na nivou Kolumbije 1960-ih godina. Srećom deca mi tu...

Iz struke

@Djole Ne postoji to nigde. Postoje autostop uredjaji, ali ne sluze da voz zaustave kod pruznih prelaza. Za putne (pruzne) prelaze postoje "Ukljucne tacke" koje su povezane sa rampom, i kad voz nagazi na njih, automatski se spusta rampa minut, dva, pre nego sto naidje. To ima kod nas, ali nema na dovoljno mesta. Velika vecina prelaza su neobezbedjeni (od 2.138 prelaza u Srbiji, samo 281 ima automatske rampe), i jedina obaveza masinovodje kad nailazi na njih je da trubi nekoliko puta pre njih, osim ako nema nalog da stane. To belezi traka, i ako kao masinvodja nisi aktivirao sirenu min. 2 puta pre putnog prelaza, nadrljao si. A da stane ne moze nikako. Pogotovo ne teretni voz koji moze da vuce i po 700m vagona, i kome je maks. zaustavni put do 1500m (pri maksimalnoj brzini). Nek mu treba i 300-400m, ako vozi sporije, dok on stane, vec je pregazio onoga ko se zatekao tu. Jedino resenje je da drzava napravi vise tih automatskih rampi, i obezbedi putne prelaze. To nije toliko velika investicija kako se misli. Par hiljada evra po prelazu, za drzavni budzet to nije strasno. Generalno se slabo ulaze u zeleznicki saobracaj. Jeste nabavljeno par novih vozova i rekonstruisana je pruga BG-Novi Sad, ali pruge po ostatku drzave su u veoma losem stanju.

Krle

@Djole Lupetaš gluposti. Na pružnom prelazu se staje i proveri da li nailazi voz. Nema te sprave koja može da zaustavi kompziciju od hiljadu tona da bi debil bez dozvole mogao da prođe.