Reč je o događajima koji utiču na ponašanje dece koja ponekad postaju uplašena, povučena u sebe, agresivna, nesigurna...

To roditelje, kako se navodi u saopštenju Centra za zaštitu odojčadi, dece i omladine, vodi ka preispitivanju roditeljskih kompetencija, potrebe da podele svoje dileme i sumnje sa nekim ko je stručan, neutralan i objektivan i zatraže odgovarajući savet.

Razlozi za veliki broj poziva su poremećeni porodični odnosi, teškoće sa kojima se roditelji susreću u procesu razvoda, dodele starateljstva na decom, i posledice koje ove traumatske situacije izazivaju kod dece.

"Roditeljski telefon" je besplatni, anonimni i poverljivi broj na koji se može javiti svaki roditelj, i druga odrasla osoba, zabrinuta za dete i razgovarati sa stručnom osobom o pitanjima u vezi sa različitim životnim situacijama.

"Telefon" 0800-007-000 radi od utorka do nedelje od 17 do 20 časova i dostupan je i sa fiksnog i mobilnog telefona, dodaje se u saopštenju.

"Roditeljski telefon" osnovan je 3. maja prošle godine zajedničkim radom tog centra i Ministarstva za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja, uz podršku UNICEF-a i Telekoma.

-------------------------------

Aplikacija MONDA ponovo na Google Play Store! PREUZMITE JE!