Goran Vesić - Stari savski most će biti pešački
MONDO/Predrag Vujić 

Izgradnja novog mosta preko Save na mestu sadašnjeg Starog savskog mosta počeće iduće godine, a nova saobraćajnica, kako je rečeno u Gradu Beogradu, trebalo bi da košta oko 30 miliona evra.

Pošto su predstavili rezultate urbanističko-arhitekstonskog konkursa za rekonstrukciju Starog savskog mosta, na kom je kao najbolje rešenje izabrana ponuda Saobraćajnog instututa CIP, gradski menadžer Goran Vesić kaže da će novi model mosta rasteretiti saobraćaj, dok bi sadašnji trebalo da služi kao pešački na nekoj drugoj lokaciji.

"Glavni razlog zašto se pravi nov Savski most je rasterećenje saobraćaja. Nov most će imati četiri saobraćajne trake, po dve sa svake strane i prostor za tramvaje u oba pravca", rekao je Vesić.

Prema njegovim rečima, planira se da se Stari savski most reparira i sredi.

"On bi trebalo da služi građanima kao pešački most, a ta odluka zavisiće od potreba i dogovora sa građanima", rekao je Vesić, a prenosi Beta.

Ovako će izgledati (novi) Stari savski most!

undefined Stari savski most

Gradski menadžer je dodao da će se sa "Novog Beograda pored Starog sajmišta uraditi kompletno nova saobraćajnica gde će automobili moći da pređu na tu stranu, dok će na mestu gde je sadašnja autobuska stanica počinjati tunel koji će ići skoro do Bulevara despota Stefana, što će broj automobila koji ulaze sa centra grada smanjiti za skoro 14 odsto".


Gradonačelnik Beograda Siniša Mali objasnio je ranije da se u izgradnju novog mosta ulazi iz tri razloga: saobraćajnog, bezbednosnog i estetskog i rekao da će preko njega u budućnosti saobraćati i metro.

Osim toga, građani će izgradnjom gondole, koja će povezivati Kalemegdan i park Ušće, moći lako novim mostom da pređu i do Savske promenade" , rekao je Mali.

Tramvajski most će biti triput veći