Lukovi su postavljeni na centralni rečni stub – manji je dugačak 177 metara, a raspon drugog luka je 219 metara.

Pešaci će od sredine novembra moći da prošetaju mostom, a železnički saobraćaj trebalo bi da bude pušten u januaru 2018. godine, ranije je najavilo Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i kompanija "Azvi" koja gradi most.

Novi Žeželjev most je unapređena verzija starog, izgrađenog 1961. godine po projektu arhitekte Branka Žeželja.

Žeželjev most: Povratak u budućnost! FOTO

Taj most je srušen u NATO bombardovanju Srbije 1999. godine, podseća RTS.

Razlika između starog i novog mosta je u tome da će lukovi na obodima mosta, umesto od betona, sada biti od čelika, a on će takođe biti drumsko-železnički.

Posle rušenja mosta u NATO bombardovanju, 2000. godine je pušten u saobraćaj privremeni montažno-demontažni drumsko-železnički most, koji zbog svoje male visine prilikom visokih vodostaja Dunava predstavlja prepreku za plovidbu rečnih brodova.

Preko tog mosta odvija se jednosmerni drumski saobraćaj.

U trenutku kada preko mosta treba da prođe voz, drumski saobraćaj se obustavlja.