Lukovi su postavljeni na centralni rečni stub – manji je dugačak 177 metara, a raspon drugog luka je 219 metara.
Pešaci će od sredine novembra moći da prošetaju mostom, a železnički saobraćaj trebalo bi da bude pušten u januaru 2018. godine, ranije je najavilo Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i kompanija "Azvi" koja gradi most.
Novi Žeželjev most je unapređena verzija starog, izgrađenog 1961. godine po projektu arhitekte Branka Žeželja.
Žeželjev most: Povratak u budućnost! FOTO
Taj most je srušen u NATO bombardovanju Srbije 1999. godine, podseća RTS.
Razlika između starog i novog mosta je u tome da će lukovi na obodima mosta, umesto od betona, sada biti od čelika, a on će takođe biti drumsko-železnički.
Posle rušenja mosta u NATO bombardovanju, 2000. godine je pušten u saobraćaj privremeni montažno-demontažni drumsko-železnički most, koji zbog svoje male visine prilikom visokih vodostaja Dunava predstavlja prepreku za plovidbu rečnih brodova.
Preko tog mosta odvija se jednosmerni drumski saobraćaj.
U trenutku kada preko mosta treba da prođe voz, drumski saobraćaj se obustavlja.
Zvezda dobila derbi posle drame: Partizan skupo platio za greške, Kalinić stavio tačku!
"Kome treba ova smejurija?": Željko Obradović povisio ton pred novinarima posle poraza u derbiju
Zvezdan Terzić tražio da ga pitaju sve: Zaradili smo 420 miliona evra, neću da pričam o dugu!
"Ostanite kod kuće, izbegavajte putovanja": RHMZ izdao hitno upozorenje, prvi put se pokreće ovaj sistem
Fenerbahče otpustio Bobana Marjanovića? Povratak u Evropu pretvara se u katastrofu!