Kompanija "Dunav osiguranje" počela je prodaju polisa putničkog osiguranja preko Interneta, s ciljem da bi polise bile što dostupnije građanima, rečeno je na konferenciji za novinare.
Kompanija "Dunav osiguranje" počela je prodaju polisa putničkog osiguranja preko Interneta, s ciljem da bi polise bile što dostupnije građanima, rečeno je na konferenciji za novinare.
Glavne prednosti on-lajn prodaje polisa su pojednostavljenje procedure prodaje, dostupnost usluga 24 časa dnevno i velika ušteda vremena.
Urađen je potpuno nov sajt na adresi www.dunav.com, na kome je 2004. godine bilo oko 50.000 poseta, a već danas premašuje 300.000 poseta, a kako je rečeno na konferenciji, preko Interneta moguće je prijaviti štete 24 časa dnevno.
Početkom juna, "Dunav osiguranje" je povećalo sumu pokrića za putničko zdravstveno osiguranje sa 30.000 na 35.000 evra, a starosna granica je pomerena sa 75 na 80 godina.
"Dunav osiguranje" sada nudi oko 90 vrsta proizvoda iz svih oblasti osiguranja.
(Tanjug)
Glavne prednosti on-lajn prodaje polisa su pojednostavljenje procedure prodaje, dostupnost usluga 24 časa dnevno i velika ušteda vremena.
Urađen je potpuno nov sajt na adresi www.dunav.com, na kome je 2004. godine bilo oko 50.000 poseta, a već danas premašuje 300.000 poseta, a kako je rečeno na konferenciji, preko Interneta moguće je prijaviti štete 24 časa dnevno.
Početkom juna, "Dunav osiguranje" je povećalo sumu pokrića za putničko zdravstveno osiguranje sa 30.000 na 35.000 evra, a starosna granica je pomerena sa 75 na 80 godina.
"Dunav osiguranje" sada nudi oko 90 vrsta proizvoda iz svih oblasti osiguranja.
(Tanjug)