Kampanja "Čuvaj se!", nagrađena kao najbolje targetirana, društveno je odgovorna kampanja Direct Medije realizovana u saradnji sa Savezom paraplegičara i kvadriplegičara Srbije i Ministarstvom unutrašnjih poslova Republike Srbije.
Iskrenom i snažnom emocijom kampanja je uspela da osvoji više od 5,5 miliona ljudi na internetu i da izazove više od 250.000 reagovanja.
POGLEDAJTE
Na festivalu Sempl, projekat "Štartaj, Slovenija!" koji je osmislila i izvela kancelarija Direct Media u Sloveniji u partnerstvu sa Formitas BBDO, izabran je za najbolji u kategoriji "strateška upotreba medija miksa".
U ovoj kampanji snage su udružili največi trgovački lanac SPAR i slovenačka POP televizija, kako bi mladim preduzetnicima pomogli da plasiraju inovativne proizvode na tržište. Ovaj projekat je pored mnogih regionalnih nagrada, prethodno osvojio i priznanje na jednom od najznačajnijih međunarodnih takmičenja WARC Innovation Awards.
Partizan razbio Zvezdu i odigrao najbolji meč sezone! Obradovićev tim dominirao, Grobari slavili pred Delijama
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
"Trebalo je da ubacim 30 poena, neće niko da nas sažaljeva": Petrušev o porazu od Partizana za otrežnjenje!
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Obradović izašao pred Grobare, pa čuo šta mu skandiraju: Podigao prst i tražio samo jedno, pogledajte