Reklama za jedan prestižni i skup automobil, koju objavljuju dnevne novine, poručuje da se u takvim automobilima voze uglavnom - ministri.
Reklama za jedan prestižni i skup automobil, koju objavljuju dnevne novine, poručuje da se u takvim automobilima voze uglavnom - ministri.
"Vozite se kao čovek, uživajte kao vozač... Osećajte se kao ministar!", poručuje prodavac potencijalnim kupcima.
Na fotografiji automobila velike kubikaže i zatamnjenih stakala, otvorena su zadnja vrata, kroz koja se vidi unutrašnjost automobila sa kožnim sedištima i u kojem je instaliran monitor.
"Vaše ministarsko mesto", sugeriše prodavac budućim vlasnicima osećaj prestižnosti.
Jedini je problem u toj reklami što se ministri voze takvim ili sličnim, ali službenim automobilima.
(Beta)
"Vozite se kao čovek, uživajte kao vozač... Osećajte se kao ministar!", poručuje prodavac potencijalnim kupcima.
Na fotografiji automobila velike kubikaže i zatamnjenih stakala, otvorena su zadnja vrata, kroz koja se vidi unutrašnjost automobila sa kožnim sedištima i u kojem je instaliran monitor.
"Vaše ministarsko mesto", sugeriše prodavac budućim vlasnicima osećaj prestižnosti.
Jedini je problem u toj reklami što se ministri voze takvim ili sličnim, ali službenim automobilima.
(Beta)