Slobodan Arezina dobio otkaz na RTV i pored presude Apelacionog suda da je nezakonito smenjen

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Društvo

Arežina dobio otkaz na RTV-u

Izvor MONDO/Beta
Izvor MONDO/Beta

Programski direktor Radio-televizije Vojvodine Slobodan Arežina izjavio je da je dobio otkaz iz te medijske kuće, iako ga je Apelacioni sud prethodno vratio na posao uz presudu da je "nezakonito smenjen".

rts-rtv Izvor: Ilustracija MONDO

Arežina je do danas radio kao drugi programski direktor, zajedno sa Sonjom Kokotović Zečević, koja je na to mesto postavljena nakon Arežinine smene.

Arežina je nekoliko dana ranije podneo još jednu tužbu protiv pokrajinskog javnog medijskog servisa, koja se odnosi upravo na odluku rukovodstva RTV-a da donese rešenje o dva programska direktora, jer je suprotna Statutu i sistematizaciji RTV-a.

Arežina je za Betu rekao da mu je danas uručeno rešenje o otkazu, te da su u Radio-televiziji Vojvodine prethodno napravili uporednu analizu dva programska direktora, nakon koje je rukovodstvao RTV utvrdilo da je "Kokotović bolji kandidat jer u RTV radi 11, a Arežina šest godina".

Njemu je danas uručeno Rešenje o utvrđivanju viška zaposlenih, datirano od 24. januara 2018, a u kojem piše da "Sonja Kokotović Zečević ima prednost u odnosu na Slobodana Arežinu prema kriterijumu dužine staža".

"Ovde je reč o obesti i gluposti, o gaženju zakona, pravde i nezavisnog sudstva. Ovo je nešto što nadilazi pitanje ko je programski direktor. Ako mi ulazimo u sferu gde je nebitna odluka Apelacionog suda, u kojem je zakon nebitan, nego želja nekog pojedinca, onda smo zaista u mnogo većem problemu", rekao je Arežina za Betu.

RTV je prošle nedelje naložio zaposlenima da se ubuduće na odjavnim špicama potpišu dva programska direktora, uprkos presudi Apelacionog suda po kojoj imaju obavezu da na mesto programskog direktora vrate Slobodana Arežinu, koji je sa te funkcije protivzakonito smenjen u maju 2016. godine, javlja Beta.

Arežina je 29. decembra prošle godine potpisano rešenje kojim je vraćen na mesto direktora programa Radio-televizije Vojvodina (RTV), ali on tu dužnost i dalje nije uspeo da preuzme.

Komentari 1

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Dokle vise

Svi cutimo. Sramota.... Ni drzave,ni suda,ni pravde....

special-image

PRODAVNICA

MONDO REPORTAŽE

MONDO & EU

Inicijalizacija u toku...
loader