• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ovako se brdo sručilo na Koridor 10! FOTO

Izvor Tanjug

Na Koridora 10 u Grdeličkoj klisuri danas je počela sanacija obrušenog potpornog zida, kod petlje Predejane.

Na deonici Predajane - Caričina Dolina u sredu je obrušen potporni zid, to jest manji deo zaštitne kosine 6 i bugarska kompanija Trejs već raščišćava teren.

Pomoćnik dirketora Koridora Srbije i šef projekta Jug na Koridoru 10 Milovan Bekrić, rekao je Tanjugu da je do destabilizacije manjeg dela zaštite kosine 6 došlo usled naglog topljenja snega i obilnih kiša prethodnih dana.

Obrušeni deo kosine je oko 800 metara kvadratnih, što je šest odsto ukupne površine kosine.

Bekrić je istakao da je u pitanju zaštitna konstrukcija koja je bila u izgradnji i da će u što kraćem roku biti sanirana i ojačana, kako bi se nastavila izgradnja autoputa na tom delu Koridora 10.

Srušio se potporni zid puta na Koridoru 10!

Naglasio je da Koridori Srbije, nadzorni organ, projektant i izvođač radova čine sve da ovaj događaj ne utiče na produženje roka za završetak autoputa kroz Grdeličku klisuru i puštanja u saobraćaj te deonice.

"Naglo topljenje snega i obilne kiše prethodnih dana su prouzrokovale smanjenje koherentnosti tla i destabilizaciju, što je dovelo do loma manjeg dela zaštitne konstrukcije koja je bila u izgradnji i koja je trebalo da osigura kosinu. Sačinjen je plan koji podrazumeva i uklanjanje odronjenog materijala, sanaciju i ojačanje konstrukcije, kako bi se sa radovima na samoj trasi nastavilo u najkraćem mogućem roku", naveo je Bekrić.

Odmah posle obrušavanja potpornog zida na teren su izašli predstavnici investitora, nadzornog organa, izvođača i projektanta i usaglasili buduće korake za sanaciju.

Izvođač radova na tom delu je bugarska kompanija Trejs, a stručni nadzor vrši konzorcijum "Louis Berger i Egnatia Odos".

Izvođenje radova finansira Evropska investiciona banka, a ugovorena vrednost radova je 37,51 miliona evra.

U Grdeličkoj klisuri ima više od 155.000 metara kvadratnih kosina koje se stabilizuju u cilju izgradnje autoputa, a izgrađena su 33 mosta ukupne dužina 5,7 km.

Na toj trasi nalazi se i magistralni put M1, paralelno uz novoprojektovani autoput koji se na ovom potezu izmešta u dužini od 1.400 metara.

O složenosti tog dela trase, govori i činjenica da se u Grdeličkoj klisuri istovremeno grade dva tunela -"Predejane" dužine 1.000 metara i "Manajle" koji je ujedno i najduži tunel u Srbiji sa 1.808 metara.

FINIŠ u Grdeličkoj klisuri: Asfaltira se Predejane

Taj deo Koridora 10 kroz Grdeličku klisuru za građevinare predstavlja veliki izazov, pošto je tehnički izuzetno zahtevan teren za izgradnju.

Komentari 5

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

iz sljivika

Drzi vodu dok majstori odu.

fićko

...srbija je za sadašnju trasu koridora 10 koja je išla namernoi bezpotrebno kroz naseljena mesta i kopanja tunela, mostova idr.mogla napraviti za iste pare čak 3 koridora 10 da su izabrali brdsku varijantu...ali tu se ne mogu naravno napuniti đepovi..i kada se u korumpirani sistem još od miloševića pa dos-a umeša i politika imamo ovakve negativne i bezvredne rezultate...

Borko

@fićko E jesi strucnjak

special image