Taksisti koji danas blokiraju beogradske ulice jesu udruženja i ljudi koji i sami krše Zakon o prevozu putnika u drumskom saobraćaju, kojim vlada nastoji da reguliše tu delatnost, smatra Bijelić, koji je iz Pink taksija.

Bjelić je za Tanjug ukazao da svega oko 400 od 6.500 taksista "maltretira građane milionskog grada iz nepotrebnog razloga".

"Razumem strah za svoju delatnost, i ja sam taksista. Ali, ono što je najvažnije jeste da nas taj zakon i njegove izmene upravo štite od damping cena, divljaka i raznih aplikacija koje ne rade u skladu sa zakonom", rekao je Bijelić.

Šef Radio mreže u Naksis taksiju Nenad Glavčić je rekao Tanjugu da su taksisti dobili ono što su tražili i da ne postoji ni jedan razloga za proteste i blokade saobraćaja u gradu.

"Kao što je ministarka Zorana Mihajlović ranije danas rekla, ono što smo tražli da se onemogući rad aplikacija kao što su Uber odnosno Kar - go, što nam je i bio najveći problem, biće urađeno i ne vidim nikakav razlog za bilo kakvim protestom ili štrajkom".

Glavčić ističe da preko tih aplikacija može da radi bilo ko sa B katerogijom (za vožnju automobila), kao što je sada slučaj.

Mihajlović taksistima: Nemate pravo da blokirate!

"Dobili smo obećanje da će se to ukinuti, jer to nije dobro ni za bezbednost taksi prevoza", naveo je Glavčić.

On je kazao da su taksisti tražili i dobili obećanje da ne mogu na jednom automobilu da rade tri vozača - ako bi se ograničio broj vozila, a ne taksi vozača, jer bi u suprotnom bio dosta povećan broj taksista.

Objasnio je u Beogradu ima registrovano oko 6.000 taksista, ali da ih na ulici nema nikad istovremeno više od 3.000 ili 3.500 pošto ne mogu da rade 24 sata dnevno.

Gotov štrajk taksista, vraćaju se za sto (VIDEO)

U centru Beograda je rano jutros počeo štrajk taksista okupljenih oko Ugovorne privredne taksi komore Srbije, koji su blokirali prilaze Trgu Slavija i saobraćaj je i dalje obustavljen u okolnim ulicama.

Ugovorna privredna taksi komora Srbije traži da se zaustavi predlog promena i dopuna Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju, da se iskoreni nelegalan prevoz u celoj Srbiji, promeni način reprograma duga i poštuje pravilo "jedan vozač, jedno taksi vozilo".