Megatrend upisuje di-džejeve Mića Megatrend
MONDO/Predrag Vujić 

Društvene mreže danima bruje o novom programu na Fakultetu za kulturu i medije pri Megatrend univerzitetu koji će navodno omogućiti školovanje za puštanje muzike u noćnim klubovima.

Rektor Megatrenda rekao je za "Politiku" da posebno izdvaja predmet Zaštita od narkotika u okviru tog modula.

"Posebno izdvajam predmet Zaštita od narkotika, gde će di-džejevi učiti kako da 'podignu' na noge 5.000 posetilaca samo uz pomoć muzike, bez nekakvih ekstazija", rekao je Jovanović za "Politiku".

Megatrend školuje studente da budu di-džejevi!

Od predmeta koji će biti zastupljeni na novom modulu Jovanović je nabrojao i Tehniku i tehnologiju di-džejeva, gde će ih učiti kako da rasporede opremu koju koriste za puštanje muzike, zatim Scenski nastup, gde će ih učiti kako da naprave koncert pred 1.000, a kako pred 10.000 posetilaca.

Tu su i ispiti Snimanje, miksovanje i dizajn zvuka, nabrojao je rektor.

Dok članovi Komisije za akreditacije, koja je donedavno akreditovala visokoškolske ustanove, u javnosti tvrde da takav modul ne može da postoji ako fakultet ne bude doakreditovan, prof. Šćepan Miljanić, donedavni sekretar tog tela, rekao je za "Politiku" da ne zna šta se dešava i da ne može da komentariše zato što nije u zemlji.

A šta kaže ministar o diplomiranim DJ-evima

Profesor Sima Avramović, koji je u maju imenovan za predsednika novog Nacionalog tela za akreditaciju i proveru kvaliteta u visokom obrazovanju, juče nije bio dostupan.

Iako je rektor Mića Jovanović najavio i promotivni dolazak poznatih di-džejeva na fakultet u novembru, devojka koja se javila na kontakt telefon koji se nalazi na bilbordima koji oglašavaju novi smer na Megatrendu, rekla je da se prva generacija studenata neće upisivati ove, već sledeće godine.

"Čeka se akreditacija, još nije stupila na snagu, pa neće biti moguće da se prva generacija studenata upiše ove godine, već 2019. Studenti će dobijati zvanje diplomirani komunikolog di-džej, i to u okviru studija muzičke produkcije", rekla je.

Šta vi mislite? 

Da li je sve ovo ozbiljno smišljena marketinška kampanja u jeku ovogodišnjeg upisa na fakultete!?