On je najavio i da će grad pokloniti montažnu garažu na dva sprata tom institutu.
Nadzemna garaža biće poklon Parking servisa, dok će nova klinika prema projektu imati podzemnu garažu.
Vesić je kazao da je dozvola izdata zahvaljujući "predanom i zajedničkom radu" gradskog sekretara za poslove legalizacije, gradskog sekretara za urbanizam i opštine Savski venac.
"Nije bilo lako izdati dozvolu, inače ne bi ova rupa ovde stajala. Ali kada svi želimo da uradimo posao, kada smo svi na istom zadatku, svaki posao može da se uradi. Ovo je dokaz kako možemo druge stvari u Srbiji da radimo i menjamo", rekao je Vesić i dodao da što se grada Beograda tiče, izgradnja instituta može sutra da počne.
Vesić je objasnio da projekat izgradnje novog instituta ima dve faze, od kojih će u prvoj biti izgrađen objekat od 14.000 kvadrata, dok će u drugoj biti renoviran dosadašnji institut.
Na dozvolu za gradnju se čekalo 25 godina, a ugostitelj čiji objekat je smetao izgradnji je u dogovoru sa gradom Beogradom potpisao saglasnost da ukloni objekat kada gradnja instituta počne.
"Naše procedure su takve da može uvek neko da vas blokira u katastru. Ja se zalažem za to da se ubrzaju procedure kada su u pitanju javne institucije, putevi, bolnice, vrtići", kazao je Vesić.
Direktor Instituta za kardiovaskularne bolesti "Dedinje" Milovan Bojić je rekao da je ta institucija najveća regionalna bolnica za lečenje bolesti srca, ali se suočava sa problemima prostornih kapaciteta i smeštajnim uslovima, bez čekaonica, pultova i bez svlačionica.
"Verujem da ne moramo nikoga da ubeđujemo da je ovo najsavršeniji i najbolji mogući projekat, jer spašava ljudske živote i tržišno je orijentisan, pa može da obezbeđuje devizni novčani priliv Srbiji", kazao je Bojić i dodao da pacijenti više čekaju da dođu od kapije instituta do same zgrade, jer postoji veliki problem parkinga.
Predsednik Skupštine grada Beograda Nikola Nikodijević je kazao da nije smeo da dozvoli da pored toga što su Vlada i predsednik Srbije Aleksandar Vučić obezbedili novac, kočnica za izgradnju budu grad Beograd i jedna građevinska dozvola.
"Jako sam ponosan na ljude koji su u kratkom i rekordnom roku završili problem koji je stajao 25 godina. Upravo nas to razlikuje od svih onih drugih ljudi koji su 25 godina bili na vlasti u ovom gradu, zato šo za nas nema nepremostivih prepreka i rešenja koja nećemo naći da bi građani Beograda i Srbije živeli bolje", kazao je Nikodijević.
Dalja gradnja zavisi od Kancelarije za upravljanje javim ulaganjem, koja najpre mora da pregleda dozvolu, a zatim se od Razvojne banke Saveta Evrope uzimaju sredstva za izgradnju koja su već opredeljena.
Posle toga biće objavljen konkurs za izgradnju koji traje od 60 do 90 dana.
Ovo je Partizan! Crno-beli pokazali snagu i srušili i moćni Olimpijakos!
"Aranđelovački bunkeraš" bacio petardu na Nemce: Daj igrače Milojeviću, pa ćeš da vidiš šta je fudbal!
Partizan je u velikom naletu, opet srušio crveno-bele! Pogledajte kako sada stoji na tabeli Evrolige
"Željkov asistent nas psovao, a navijač Partizana me gurnuo": Trener Olimpijakosa o incidentu u Beogradskoj areni
Mondo ukrštenica za 28. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!