Gotovo do poslednjeg daha, arhitekta i urbanista Branislav Jovin (1935-2018), koga su u ponedeljak na Novom groblju u večnost ispratili rođaci, prijatelji, kolege i poštovaoci, borio se za to da Beograd dobije metro, podsećaju "Večernje novosti".
Beogradskom podzemnom železnicom počeo je da se bavi još pre 42 godine, kao rukovodilac projekta "Metro Beograd 1976 - Studija podobnosti metro-sistema" u Zavodu za izgradnju grada, zalažući se za "urbanistički preokret", nasuprot postojećem "automobilsko-tramvajskom urbanizmu". I sve vreme se borio srčano i argumetovano.
Realizaciju te svoje vizija, nažalost, nije dočekao ali jeste mnogih drugih. Projektovao je zgrade Skupštine opštine Novi Beograd (sa arhitektom Stojanom Maksimovićem) i Urbanističkog zavoda Beograda i bio angažovan u velikom poduhvatu projektovanja auto-puta kroz Beograd.
U njegovom opusu su i pešačke zone, prvo u Knez Mihailovoj, a potom i u Nišu (sa Sinišom Temerinskim i Marijom Jovin) i Zaječaru, a projektovao je nekoliko javnih česama (Beograd, Herceg Novi i Trebinje).
Učestvovao i dobijao nagrade na mnogobrojnim konkursima, bio poznat kao neprevaziđeni crtač... Nosilac je dve Oktobarske nagrade grada Beograda, nagrade dnevnog lista "Borba" i Velike nagrade za arhitekturu.
Njegova urna biće položena u Aleji zaslužnih građana.
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Mondo ukrštenica za 23. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Zašto je Emir Kusturica promenio veru i postao Nemanja? Prozvali ga izdajnikom, a zbog istine su zanemeli svi
"Zašto navijači Crvene zvezde to rade?": NBA as tražio objašnjenje, jedan detalj mu nije jasan