Reklama za Lidl on je visok ona niska Zorana Mihajlović
MONDO/Stefan Stojanović 

"On je visok i pouzdan. Ona je niska i neverovatna. Visok kvalitet i niska cena".

Ove poruke danima "ubadaju oči" Beograđanima i mnogi su se pitali šta se krije iza tog: "On je visok i pouzdan, a ona niska i neverovatna".

Ispostaviće se da je reč o kvalitetu suluga i niskim cenama, koje kompanija "Lidl" nudi potrošačima. A svoje prodavnice širom Beograda ovaj supermarket će otvoriti naredne nedelje.

Međutim, reklama je izazvala revolt mnogih žena u Srbiji, koje je smatraju uvredljivom i ponižavajužom za ženski rod. To misli i potpredsednica Vlade Srbije predsednica Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost Zorana Mihajlović.

Ona je danas pozvala kompaniju "Lidl" da još jednom razmisli o marketinškoj kampanji kojom najavljuje ulazak na tržište Srbije i poruci koju šalje ženama u Srbiji.

"Izuzetno mi je drago što je kompanija 'Lidl' došla na naše tržište, što će uposliti veliki broj naših mladih ljudi, ali moram da primetim da marketinška kampanja u kojoj ženu prikazuju kao nisku cenu, a muškarca kao visok kvalitet ne nosi dobru poruku građanima i posebno građankama Srbije", istakla je Mihajlović u saopštenju.

Ona je izrazila uverenje da će kompanija "Lidl" u svom poslovanju biti društveno odgovorna i da će poštovati principe rodne ravnopravnosti u čemu će imati podršku Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost Vlade Srbije.

"Uverena sam da kada rukovodioci kompanije 'Lidl' bolje upoznaju Srbiju videće da žene u našoj zemlji nisu ni jeftine, niti ih treba vrednovati kao robu, već da zaslužuju poštovanje", naglasila je Mihajlović.