Reklama za Lidl on je visok ona niska Zorana Mihajlovic.html

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Društvo

Reklama o kojoj se priča - ministarka kritikuje!

Autor mondo.rs
Autor mondo.rs

Reklama za supermaket Lidl koji će uskoro biti otvoren u Beogradu izazvao je protest mnogih žena. Pa i ministarke Zorane Mihajlović. "Nadam se da će u Lidlu uvideti da naše žene NISU JEFTINE".

lidl, Izvor: MONDO/Stefan Stojanović

"On je visok i pouzdan. Ona je niska i neverovatna. Visok kvalitet i niska cena".

Ove poruke danima "ubadaju oči" Beograđanima i mnogi su se pitali šta se krije iza tog: "On je visok i pouzdan, a ona niska i neverovatna".

Ispostaviće se da je reč o kvalitetu suluga i niskim cenama, koje kompanija "Lidl" nudi potrošačima. A svoje prodavnice širom Beograda ovaj supermarket će otvoriti naredne nedelje.

Međutim, reklama je izazvala revolt mnogih žena u Srbiji, koje je smatraju uvredljivom i ponižavajužom za ženski rod. To misli i potpredsednica Vlade Srbije predsednica Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost Zorana Mihajlović.

Ona je danas pozvala kompaniju "Lidl" da još jednom razmisli o marketinškoj kampanji kojom najavljuje ulazak na tržište Srbije i poruci koju šalje ženama u Srbiji.

"Izuzetno mi je drago što je kompanija 'Lidl' došla na naše tržište, što će uposliti veliki broj naših mladih ljudi, ali moram da primetim da marketinška kampanja u kojoj ženu prikazuju kao nisku cenu, a muškarca kao visok kvalitet ne nosi dobru poruku građanima i posebno građankama Srbije", istakla je Mihajlović u saopštenju.

Ona je izrazila uverenje da će kompanija "Lidl" u svom poslovanju biti društveno odgovorna i da će poštovati principe rodne ravnopravnosti u čemu će imati podršku Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost Vlade Srbije.

"Uverena sam da kada rukovodioci kompanije 'Lidl' bolje upoznaju Srbiju videće da žene u našoj zemlji nisu ni jeftine, niti ih treba vrednovati kao robu, već da zaslužuju poštovanje", naglasila je Mihajlović.

Komentari 108

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Zena potrosac

Niste u pravu. Ona je niska...on visok... stoji kao opis za konkretnu zenu i muskarca na slici. Oni imaju lica a to je licno karakterisanje koje se svuda smatra blago receno nepristojnim. Jos kad se doda cena...Skandalozno. Pitanje je ko pristaje da se slika za ovakvu kampanju.

Gradjanin

Aleksandar gradjane Srbije predstavlja svakako kao jeftinu radnu snagu. Ministarka bi mogla da razmisli o tome kako je ona ta koja je napravila podelu i poistovetila zene i jeftino, nisko.

Аделхајд

Па људи нису криви што је једна реч у мушком а друга у женском роду...

special-image

PRODAVNICA

MONDO REPORTAŽE

MONDO & EU

Inicijalizacija u toku...
loader