• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Evo zašto se do Novog Sada "putuje tri sata"

Izvor Tanjug

Posle natpisa u medijima i poruka građana da vozovi na ponovno uspostavljenoj liniji između Novog Sada i Zrenjanina putuju duže od tri sata, oglasisli su se objašnjenjem iz Infrastruktura železnice Srbije.

 Železnice Srbije o tri sata puta na liniji Novi Sad - Zrenjanina Izvor: MONDO, Lana Stošić
Izvor: MONDO, Lana Stošić

Iz ovog preduzeća saopštili su da je ta železnička relacija duga 96 kilometara, odnosno "gotovo dvostruko duža nego drumska", te da nije ni uspostavljena kako bi bila konkurentna na čitavoj deonici drumskom saobraćaju.

Posle sedam godina - 80 km na sat

U Železnicama Srbije kažu i to da je pruga između Novog Sada i Zrenjanina bila u izuzetno lošem stanju i prosečna brzina putničkih vozova bila je oko 20 - 30 kilometara na sat, sa većim brojem deonica gde su se kretali svega 10 kilometara na sat. Zbog lošeg stanja infrastrukture na ovoj deonici, putnički železnički saobraćaj je i bio obustavljen pre sedam godina. Posle rekonstrukcije pruge, putnički vozovi između Novog Sada i Zrenjanina saobraćaju sada brzinom od 80 kilometara na sat.

"Vozovi imaju tarifski rang 'regio' i povezuju veliki broj naselja sa Novim Sadom i Zrenjaninom, i to Rimske Šančeve, Kać, Budisavu, Šajkaš, Vilovo, Gardinovac, Lok, Titel, Knićanin, Perlez, Farkaždin, Orlovat i Lukićevo, pa sada stanovnici ovih mesta duž pruge imaju redovan i pouzdan železnički prevoz", kaže se u saopštenju.

U Infrastrukturi kažu i to da je sa čak četrnaest stanica između Novog Sada i Zrenjanina, železnica omogućila građanima iz usputnih mesta da dobiju dobar prevoz i saobraćajnu vezu duž čitave pruge, pa je na taj način na kraćim relacijama železnica ponovnim uspostavljanjem putničkog saobraćaja ipak više nego konkurentna drumskom.

"Primera radi, mesečna pretplatna karta za đake između Novog Sada i Titela je 3.125 dinara, a vreme putovanja je kraće nego autobuskim prevozom", tvrde u ovom javnom preduzeću.

Na vreme putovanja putničkih vozova između Novog Sada i Zrenjanina, piše u saopštenju, utiče i njihovo stajanje u ukrsnici Orlovat stajalište.

Mali: TPS Zemun biće završen do kraja 2021.

Razlog za stajanje vozova u Orlovat stajalištu je činjenica da zbog racionalnijeg korišćenja dizel-motornih garnitura iz Zrenjanina kreće jedna kompozicija, pa se zatim u Orlovat stajalištu razdvajaju vozovi ka Novom Sadu i Kovačici (prema Pančevu).

Inače, rekonstrukcijom 96 kilometara pruge Novi Sad - Zrenjanin, preko Orlovata, nakon punih sedam godina, ponovo je uspostavljen redovan putnički železnički saobraćaj između ova dva grada.

Huligani uništili deo istorije Železnice! (FOTO)

Vrednost radova iznosila je oko pet i po milijardi dinara. Prvi putnički voz iz Zrenjanina za Novi Sad krenuo je 25.oktobra u 12.15 sati, a od petka, 26.oktobra, između Novog Sada i Zrenjanina svakodnevno je po dva polaska putničkih vozova, iz Zrenjanina za Novi Sad polaze u 03.35 sati i u 12.15 sati, dok vozovi iz Novog Sada za Zrenjanin polaze u 07.05 sati i u 15.59 sati.

Na ovoj relaciji saobraćaju novi, klimatizovani dizel-motorni vozovi, nabavljeni iz ruskim kreditom.

Komentari 34

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Steva

Ja neznam zašto se vi ljudi sprdate kad je to pruga Novi sad-Orlovat.Znači nije direktna linija ka Zrenjaninu kao sto je to slucaj kada se vozi automobil.Red vožnje nije dobar i ako misle da privuku putnike morace malo česće da uvedu polaske i odlaske.

Dan

Zasto se preseda u Pancevu pri putovanju za Vrsac? Smesno. 80 km se putuje vecno!!! Inace voz je lep. Bas lep.

BRASKE

Ova pruga je teretna pa tri mesta prazno pa putnicka, a zahvaljujuci njoj od madjarske do rumunske granice povezace rafinerije i luke i vise opasan teret nece ici kroz beograd i cekati nov da provezu cisterne tako da je veoma bitna za sve i fala onom gore da su se setili

special image