"Iako je danas 1. april, nije prvoaprilska šala. Koridori Srbije obaveštavaju javnost da su svi asfalterski radovi u Grdeličkoj klisuri završeni. Ostaje nam još da završimo galeriju na kosini 2 i opremanje tunela i s tim će trasa novog autoputa kroz Grdeličku klisuru biti spremna za puštanje u saobraćaj", rekao je direktor sektora za izgradnju Koridora Aleksandar Senić.

On je rekao da je autoput kroz Grdeličku klisuru možda najzahtevniji građevinski poduhvat u ovom veku u Srbiji, podsetivši da je ona duga 26,3 kilometara, sa 33 mostovske konstrukcije, devet velikih potpornih konstrukcija i na desetine malih, a obuhvata i regulaciju reke u dužini od preko četiri kilometra.

Na ovom autoputu su petlje Predejane i Vladičin han, i dva velika tunela, od kojih je Manojle trenutno najduži u Srbiji.

"Jutros smo imali sastanke sa izvođačima koji rade na galeriji na kosini 2 i njihovo obećanje je da će do 20. aprila završiti sve radove na galeriji i samim tim će od 20. aprila galerija biti spremna za puštanje u saobraćaj. Osim galerije, imamo i elektro- mašinsko opremanje tunela, a obećanje izvođača radova je da će celokupno opremanje tunela biti završeno do kraja aprila", rekao je Senić.

Vučić: Novo rešenje za potporni zid (FOTO,VIDEO)

On je dodao da se očekuje da će do 30. aprila biti završeni svi radovi na trasi autoputa kroz Grdeličku klisuru, i da će posle toga trebati samo da se testira oprema, i ona će biti spremna za saobraćaj.

Inženjer Danijel Maljenović iz kompanije "Trace", koja radi trasu dugu pet kilometara od tunela Predejane do Caričine doline, rekao je da je asfaltiranje završeno poslednjeg dana marta i da se rade završni radovi na saniranju kosine i potpornog zida M2.

On je dodao da trenutno radi na završnim radovima, obeležavanju horizontalne signalizacije i postavljanju elastoodbojne ograde, tako da se sredinom meseca očekuje da će radovi biti završeni, i da će do kraja meseca trasa biti predata investitoru.