
Gradsko saobračajno preduzeće (GSP) će od sledeće godine uvesti novi sistem plaćanja za vožnju u javnom prevozu "tiketing", najavio je direktor Direkcije za javni prevoz Željko Đukanović.
Đukanović je na konferenciji za novinare rekao da tiketing podrazumeva jedinstveni tarifni sistem gde će svaki putnik plaćati samo onoliko koliko se vozio, a da će se to pratiti preko personalizovane kartice koju će novi sistem koji budemo uveli prepoznati.
GSP je zamenio autobuse, koji saobraćaju na linijama 60,
34 i 406, minibusevima u kojima će važiti pretplatne i pojedinačne karte, jer je na tim linijama utvrđeno da se i sa manjim kapacitetima mogu zadovoljiti potrebe putnika.
Trase autobuskih linija 404 i 405 biće spojene, nosiće oznaku 405 i saobraćaće od Vozdovca do Glumčevog brda.
Povodom najnovijeg poskupljenja karata za prevoz, generalni direktor GSP-a Radoslav Nikolić je rekao da se to preduzeće subvencioniše sa 40 odsto iz budžeta i 60 odsto iz sopstvenih sredstava, pa je zbog cene goriva koje je ponovo poskupelo morao poskupeti i prevoz.
Pojedinačna karta kupljena na trafici poskupela je sa 32 na 42 dinara, u vozilu sa 40 na 80 dinara, a Nikolić je istakao da je "karta kupljena u vozilu znatno skuplja jer GSP želi da navede putnike da karte kupuju na trafikama".
GSP planira da u narednom periodu omogući besplatan prevoz za sve penzionere koji imaju preko 65 godina starosti i penziju manju od republičkog proseka, a ta odluka će biti sprovedena tek kada se napraviti procena koliko još sredstava za to treba izdvojiti.
U proseku kontrola GSP-a mesečno napiše 1.500 kazni građanima koji se voze bez karte i kazne im se prosleđuju na kucnu adresu.
"Najveća greška GSP-a je prošlogodišnje uvođenje rečnog prevoza, koji nije dao očekivane rezultate, tako da razmišljamo da ove godine uvedemo važenje markica u određenom intervalu za tu vožnju i da tako poboljšamo i taj vid saobraćaja" rekao je Đukanović.
Nikolić je najavio da će GSP uskoro raspisati tender za nabavku novih uniformi za vozače.
(Beta)
Đukanović je na konferenciji za novinare rekao da tiketing podrazumeva jedinstveni tarifni sistem gde će svaki putnik plaćati samo onoliko koliko se vozio, a da će se to pratiti preko personalizovane kartice koju će novi sistem koji budemo uveli prepoznati.
GSP je zamenio autobuse, koji saobraćaju na linijama 60,
34 i 406, minibusevima u kojima će važiti pretplatne i pojedinačne karte, jer je na tim linijama utvrđeno da se i sa manjim kapacitetima mogu zadovoljiti potrebe putnika.
Trase autobuskih linija 404 i 405 biće spojene, nosiće oznaku 405 i saobraćaće od Vozdovca do Glumčevog brda.
Povodom najnovijeg poskupljenja karata za prevoz, generalni direktor GSP-a Radoslav Nikolić je rekao da se to preduzeće subvencioniše sa 40 odsto iz budžeta i 60 odsto iz sopstvenih sredstava, pa je zbog cene goriva koje je ponovo poskupelo morao poskupeti i prevoz.
Pojedinačna karta kupljena na trafici poskupela je sa 32 na 42 dinara, u vozilu sa 40 na 80 dinara, a Nikolić je istakao da je "karta kupljena u vozilu znatno skuplja jer GSP želi da navede putnike da karte kupuju na trafikama".
GSP planira da u narednom periodu omogući besplatan prevoz za sve penzionere koji imaju preko 65 godina starosti i penziju manju od republičkog proseka, a ta odluka će biti sprovedena tek kada se napraviti procena koliko još sredstava za to treba izdvojiti.
U proseku kontrola GSP-a mesečno napiše 1.500 kazni građanima koji se voze bez karte i kazne im se prosleđuju na kucnu adresu.
"Najveća greška GSP-a je prošlogodišnje uvođenje rečnog prevoza, koji nije dao očekivane rezultate, tako da razmišljamo da ove godine uvedemo važenje markica u određenom intervalu za tu vožnju i da tako poboljšamo i taj vid saobraćaja" rekao je Đukanović.
Nikolić je najavio da će GSP uskoro raspisati tender za nabavku novih uniformi za vozače.
(Beta)
Đukanović je na konferenciji za novinare rekao da tiketing podrazumeva jedinstveni tarifni sistem gde će svaki putnik plaćati samo onoliko koliko se vozio, a da će se to pratiti preko personalizovane kartice koju će novi sistem koji budemo uveli prepoznati.
GSP je zamenio autobuse, koji saobraćaju na linijama 60,
34 i 406, minibusevima u kojima će važiti pretplatne i pojedinačne karte, jer je na tim linijama utvrđeno da se i sa manjim kapacitetima mogu zadovoljiti potrebe putnika.
Trase autobuskih linija 404 i 405 biće spojene, nosiće oznaku 405 i saobraćaće od Vozdovca do Glumčevog brda.
Povodom najnovijeg poskupljenja karata za prevoz, generalni direktor GSP-a Radoslav Nikolić je rekao da se to preduzeće subvencioniše sa 40 odsto iz budžeta i 60 odsto iz sopstvenih sredstava, pa je zbog cene goriva koje je ponovo poskupelo morao poskupeti i prevoz.
Pojedinačna karta kupljena na trafici poskupela je sa 32 na 42 dinara, u vozilu sa 40 na 80 dinara, a Nikolić je istakao da je "karta kupljena u vozilu znatno skuplja jer GSP želi da navede putnike da karte kupuju na trafikama".
GSP planira da u narednom periodu omogući besplatan prevoz za sve penzionere koji imaju preko 65 godina starosti i penziju manju od republičkog proseka, a ta odluka će biti sprovedena tek kada se napraviti procena koliko još sredstava za to treba izdvojiti.
U proseku kontrola GSP-a mesečno napiše 1.500 kazni građanima koji se voze bez karte i kazne im se prosleđuju na kucnu adresu.
"Najveća greška GSP-a je prošlogodišnje uvođenje rečnog prevoza, koji nije dao očekivane rezultate, tako da razmišljamo da ove godine uvedemo važenje markica u određenom intervalu za tu vožnju i da tako poboljšamo i taj vid saobraćaja" rekao je Đukanović.
Nikolić je najavio da će GSP uskoro raspisati tender za nabavku novih uniformi za vozače.
(Beta)
Đukanović je na konferenciji za novinare rekao da tiketing podrazumeva jedinstveni tarifni sistem gde će svaki putnik plaćati samo onoliko koliko se vozio, a da će se to pratiti preko personalizovane kartice koju će novi sistem koji budemo uveli prepoznati.
GSP je zamenio autobuse, koji saobraćaju na linijama 60,
34 i 406, minibusevima u kojima će važiti pretplatne i pojedinačne karte, jer je na tim linijama utvrđeno da se i sa manjim kapacitetima mogu zadovoljiti potrebe putnika.
Trase autobuskih linija 404 i 405 biće spojene, nosiće oznaku 405 i saobraćaće od Vozdovca do Glumčevog brda.
Povodom najnovijeg poskupljenja karata za prevoz, generalni direktor GSP-a Radoslav Nikolić je rekao da se to preduzeće subvencioniše sa 40 odsto iz budžeta i 60 odsto iz sopstvenih sredstava, pa je zbog cene goriva koje je ponovo poskupelo morao poskupeti i prevoz.
Pojedinačna karta kupljena na trafici poskupela je sa 32 na 42 dinara, u vozilu sa 40 na 80 dinara, a Nikolić je istakao da je "karta kupljena u vozilu znatno skuplja jer GSP želi da navede putnike da karte kupuju na trafikama".
GSP planira da u narednom periodu omogući besplatan prevoz za sve penzionere koji imaju preko 65 godina starosti i penziju manju od republičkog proseka, a ta odluka će biti sprovedena tek kada se napraviti procena koliko još sredstava za to treba izdvojiti.
U proseku kontrola GSP-a mesečno napiše 1.500 kazni građanima koji se voze bez karte i kazne im se prosleđuju na kucnu adresu.
"Najveća greška GSP-a je prošlogodišnje uvođenje rečnog prevoza, koji nije dao očekivane rezultate, tako da razmišljamo da ove godine uvedemo važenje markica u određenom intervalu za tu vožnju i da tako poboljšamo i taj vid saobraćaja" rekao je Đukanović.
Nikolić je najavio da će GSP uskoro raspisati tender za nabavku novih uniformi za vozače.
(Beta)
Pridruži se MONDO zajednici.