Kompanija "Ringier" prvorangirana je na tenderu za prodaju 70 odsto izdavačkog preduzeća "NIN", sa ponudom od 800.000 evra na ime kupoprodajne cene, i s njom će se započeti pregovori o prodaji, saopšteno je iz Agencije za privatizaciju u utorak.

Švajcarska kompanija "Ringier", u čijem je vlasništvu beogradski dnevni list "Blic", ponudila je i investicije od 186.607 evra i bezuslovno prihvatila minimalne obaveze iz socijalnog programa.

Drugorangirani ponuđač NID kompanija "Novosti" ponudila je 760.000 evra za kapital preduzeća, bezuslovno prihvatila minimalne obaveze socijalnog programa, ali nije ponudila ni dinar za investicije.

Tenderska komisija je odobrila i započinjanje pregovora sa prvorangiranim ponuđačem u cilju zaključenja ugovora o prodaji NIN-a.

Kompanija "Ringier" je ranije najavila da će efikasnim ulaganjem u marketing i aktiviranjem potencijala za popularisanje tog nedeljnika NIN obezbediti "da ovaj magazin bude vodeći i referentni politički nedeljnik u jugoistočnoj Evropi".

Kompanija je navela da NIN, sa svojom snagom brenda i percepcijom kod čitalaca, zahteva znatno bolje mesto na tržištu u smislu većeg tržišnog udela po svim kategorijama.

"Ringier" u svom portfoliju ima političke magazine kao što su nemački "Cicero", švajcarski "L`Ebdo", češki "Refleks".

Ukupan broj čitalaca do kojih nedeljno dopiru sva izdanja "Ringiera" u Srbiji prelazi 1,5 miliona.

"Ringier" izdaje, proizvodi, servisira i vodi preko 120 novina i časopisa, oko 20 televizijskih programa, 50 internet portala i 12 štamparija.

(Tanjug)