• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Najjači brend - mineralna voda "Knjaz Miloš"

Najjači srpski brend u 2005. godini bila je mineralna voda "Knjaz Miloš", a na listi deset najboljih na prostorima bivše Jugoslavije našla se jedino "Grand kafa", pokazuje istraživanje agencije "PGM konsalt Srbija" sprovedeno u decembru.

Najjači srpski brend u 2005. godini bila je mineralna voda "Knjaz Miloš", a na listi deset najboljih na prostorima bivše Jugoslavije našla se jedino "Grand kafa", pokazuje istraživanje agencije "PGM konsalt Srbija" sprovedeno u decembru.

U prvih deset najboljih domaćih brendova su i ulje "Dijamant" iz Zrenjanina "Začin C" preduzeća
"Centroproizvod", "Eurokrem" Takovo i "Karneks" pašteta iz Vrbasa.

Od internacionalnih proizvoda na listi su "Koka Kola" i "Milka", a od uvoznih "Fairy" i "Lenor".

Konsultant zajedničke marketinške firme "Statedžik marketinga" i slovenačke "Cati" Aleksandar Zorić rekao je da je rangiranje uspešnosti brendova na domaćem tržištu izvršeno na reprezentativnom uzorku od 2.000 potrošača iz Srbije, koji su ocenjivali 2.500 proizvoda u 90 različitih kategorija robe široke potrošnje.

Iako domaći potrošaći u 27 odsto slučajeva nisu zadovoljni kvalitetom domaćih proizvoda, samo tri odsto ih ne kupuje, tvrdi Zorić.

Medjutim, samo tri odsto domaćih potrošača smatra da je roba široke potrošnje koja potiče iz Hrvatske nekvalitetna, mada je 31 odsto izbegava, 49 odsto ispitanika ne kupuje Bugarsku robu, 39 odsto ne kupuje robu iz BiH, a 35 odsto makedonsku robu.

Proizvodi iz Slovenije, Austrije, Italije i velikih multinacionalnih kompanija se procenjuju kao proizvodi visokog kvaliteta, ali ih izbegava deset do 20 odsto potrošača.

Zorić ocenjuje da je za kupovinu poizvoda presudan imidž i doza konstantnog kvaliteta proizvoda, mada su i agresivna reklama i cena, takodje, bitni za odabir robe široke potrošnje.

(Tanjug)

Komentari 1

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

maniaac

dobre ove cice u camcu :P

special image