
Glavni i odgovorni urednik nedeljnika NIN Slobodan Reljić izjavio je da su zaposleni u tom poznatom listu dobili uveravanja od novog vlasnika, švajcarske kompanije "Ringier" da "promena vlasničke strukture neće značiti promenu koncepta, a ni promenu NIN-ovog pogleda na svet".
"U našim dosadašnjim kontaktima predstavnici "Ringiera iz Srbije", a i oni iz Ciriha, insitirali su da promena vlasničke strukture neće značiti promenu koncepta, a ni promenu NIN-vog pogleda na svet", rekao je Reljić u izjavi Tanjugu.
On je izrazio i razumevanje za 'interes javnosti koji je usmeren na pitanje šta će se desiti sa NIN-om".
"Prilično veliko interesovanje, po meni, je iz dva razloga. Prvi razlog je žurnalističke prirode jer "Ringier" u Srbiji ima samo visokotiražna izdanja, magazine lakih sadržaja i tabloide. NIN ima drugačiji bekgraund, posebniju ulogu u društvu, pa na kraju i NIN-ovu nagradu za roman godine što je važna činjenica u srpskoj kulturi", rekao je Reljić.
"Drugi razlog velikog interesa je pristup interpretaciji događanja u svetu kod nas u NIN-u i "Ringierovim" izdanjima u Srbiji je toliko različit, da se uglavnom misli da bi pre "Vreme" pristajalo Ringieru nego NIN", ocenio je urednik NIN-a.
Reljić je naveo i da se očekuje da "Ringier" za oko mesec dana preuzme NIN, i naveo da su još pre mesec dana NIN i "Ringier" započeli saradnju preko obostranog oglašavanja.
Novinsko-izdavačko preduzeće NIN prodato je za 810.000 evra kompaniji "Ringier", koja već poseduje beogradski list "Blic".
Švajcarska kompanija "Ringier" najavila je ranije da će efikasnim ulaganjem u marketing i aktiviranjme potencijala za popularisanje tog nedeljnika obezbediti "da ovaj magazin bude vodeći i referentni politički nedeljnik u jugoistočnoj Evropi".
"Ringier" je naveo da NIN, sa snagom brenda i percepcijom kod čitalaca, zahteva znatno bolje mesto na tržištu u smislu većeg tržišnog udela po svim kategorijama.
Kompanija "Ringier" u svom portfoliju ima političke magazine kao što su nemački "Cicero", švajcarski "L`Ebdo" (l'Hebdo), češki "Refleks".
Ukupan broj čitalaca do kojih nedeljno dopiru sva izdanja "Ringiera" u Srbiji prelazi 1,5 miliona. "Ringier" izdaje, proizvodi, servisira i vodi preko 120 novina i časopisa, oko 20 televizijskih programa, 50 internet portala i ima 12 štamparija.
(Tanjug/Na slici: Slobodan Reljić, levo, sa poslednjim dobitnikom Ninove nagrade za književnost Vladimirom Pištalom)
"U našim dosadašnjim kontaktima predstavnici "Ringiera iz Srbije", a i oni iz Ciriha, insitirali su da promena vlasničke strukture neće značiti promenu koncepta, a ni promenu NIN-vog pogleda na svet", rekao je Reljić u izjavi Tanjugu.
On je izrazio i razumevanje za 'interes javnosti koji je usmeren na pitanje šta će se desiti sa NIN-om".
"Prilično veliko interesovanje, po meni, je iz dva razloga. Prvi razlog je žurnalističke prirode jer "Ringier" u Srbiji ima samo visokotiražna izdanja, magazine lakih sadržaja i tabloide. NIN ima drugačiji bekgraund, posebniju ulogu u društvu, pa na kraju i NIN-ovu nagradu za roman godine što je važna činjenica u srpskoj kulturi", rekao je Reljić.
"Drugi razlog velikog interesa je pristup interpretaciji događanja u svetu kod nas u NIN-u i "Ringierovim" izdanjima u Srbiji je toliko različit, da se uglavnom misli da bi pre "Vreme" pristajalo Ringieru nego NIN", ocenio je urednik NIN-a.
Reljić je naveo i da se očekuje da "Ringier" za oko mesec dana preuzme NIN, i naveo da su još pre mesec dana NIN i "Ringier" započeli saradnju preko obostranog oglašavanja.
Novinsko-izdavačko preduzeće NIN prodato je za 810.000 evra kompaniji "Ringier", koja već poseduje beogradski list "Blic".
Švajcarska kompanija "Ringier" najavila je ranije da će efikasnim ulaganjem u marketing i aktiviranjme potencijala za popularisanje tog nedeljnika obezbediti "da ovaj magazin bude vodeći i referentni politički nedeljnik u jugoistočnoj Evropi".
"Ringier" je naveo da NIN, sa snagom brenda i percepcijom kod čitalaca, zahteva znatno bolje mesto na tržištu u smislu većeg tržišnog udela po svim kategorijama.
Kompanija "Ringier" u svom portfoliju ima političke magazine kao što su nemački "Cicero", švajcarski "L`Ebdo" (l'Hebdo), češki "Refleks".
Ukupan broj čitalaca do kojih nedeljno dopiru sva izdanja "Ringiera" u Srbiji prelazi 1,5 miliona. "Ringier" izdaje, proizvodi, servisira i vodi preko 120 novina i časopisa, oko 20 televizijskih programa, 50 internet portala i ima 12 štamparija.
(Tanjug/Na slici: Slobodan Reljić, levo, sa poslednjim dobitnikom Ninove nagrade za književnost Vladimirom Pištalom)
Pridruži se MONDO zajednici.