"Javno komunalno preduzeće 'Parking servis', kao i sva ostala gradska javna komunalna preduzeća, tokom vanrednog stanja obavlja poslove iz svoje nadležnosti. Garaže i parkirališta rade po uobičajenom režimu, a obavlja se i kontrola i naplata parkiranja u zoniranom području", navodi se u saopštenju Parking servisa od 17. marta 2020. godine.

Stoga je odgovor na pitanje da li se plaća parking tokom vanrednog stanja, kratko i jasno: DA.

Sve poslovnice Кorisničkog servisa ovog Preduzeća zatvorene su za rad sa strankama. Кomunikacija sa korisnicima obavlja se putem e-maila info@parking-servis.co.rs i telefona broj 011/30-35-400, a radno vreme ostaje isto i to radnim danom od 7 do 21 čas, a subotom od 7 do 14 časova.

Кorisnici, kojima je istekla ili uskoro ističe povlašćena karta za parkiranje mogu automatski da je produže, tako što će se registrovati na portalu Parking servisa i kupiti elektronsku parking kartu.

Iz "Parking servisa" su takođe apelovali da korisnici koji imaju dugovanja to izmiruju putem portala ovog javnog komunalnog preduzeća, dok je saopšteno da služba za prenos nepropisno parkiranih vozila po
nalogu nadležnih organa sva uklonjena vozila prenosi na plac na Starom sajmištu.

Tokom vanrednog stanja produžen je i rok važenja invalidskih parking karata do 30 dana od dana prestanka vanrednog stanja.

Da li će možda plaćanje parkiranja biti ukinuto u narednim nedeljama tokom vanrednog stanja?

"Svi zaposleni ovog Preduzeća pridržavaju se preporuka Gradskog štaba za vanredne situacije i u buduće će se ponašati u skladu sa zakonom definisanim merama", kažu iz "Parking servisa".