Profesor dr Adolf Miler Helman iz Minhena, koji učestvuje na današnjem skupu o projektu Beogradskog metro-sistema, ocenio je da je za razvoj srpske prestonice neophodno što pre izgraditi sistem metroa, kako bi se rešio problem saobraćaja.
Profesor dr Adolf Miler Helman iz Minhena, koji učestvuje na današnjem skupu o projektu Beogradskog metro-sistema, ocenio je da je za razvoj srpske prestonice neophodno što pre izgraditi sistem metroa, kako bi se rešio problem saobraćaja.
Helman je, na početku skupa, kazao da se autobuskim prevoznim sistemom ne mogu zadovoljiti potrebe stanovnika Beograda, i obećao da će svojim iskustvom pomoći izradi najboljeg projekta za uspostavljanje normalnog saobraćaja u glavnom gradu Srbije.
Gradski sekretar za saobraćaj Dragoljub Đakonović je rekao da je izgradnja visokokapacitetnog šinskog sistema izuzetno skupa i da je za nju potrebno puno vremena, ali je da neophodna kako bi se rešio problem gužvi u saobraćaju.
"Beograd je pre pet dana bio domaćin i stručnjacima iz Beča", podsetio je Đakonović i dodao da će konačnu odluku o tipu metroa koji će se graditi u glavnom gradu doneti gradska Skupština.
Prof. dr inženjer Helman, koji je dve godine bio na funkciji poslovodnog direktora Euro - tima Međunarodne unije javnog prevoza u Briselu, danas ima funkciju direktora VDV industrijske asocijacije, a rukovodilac je i izvršnog odbora Foruma za transport i logistiku.
Na Tehničkom Univerzitetu u Ahenu održao je više predavanja o "Sistemima elektičnog javnog prevoza", "Primeni elekronskog upravljanja železnicom" i "Električnoj energiji iz regenerativnih oblika energije", a 1995. godine imenovan je za počasnog profesora tog univerziteta.
(Tanjug)
Helman je, na početku skupa, kazao da se autobuskim prevoznim sistemom ne mogu zadovoljiti potrebe stanovnika Beograda, i obećao da će svojim iskustvom pomoći izradi najboljeg projekta za uspostavljanje normalnog saobraćaja u glavnom gradu Srbije.
Gradski sekretar za saobraćaj Dragoljub Đakonović je rekao da je izgradnja visokokapacitetnog šinskog sistema izuzetno skupa i da je za nju potrebno puno vremena, ali je da neophodna kako bi se rešio problem gužvi u saobraćaju.
"Beograd je pre pet dana bio domaćin i stručnjacima iz Beča", podsetio je Đakonović i dodao da će konačnu odluku o tipu metroa koji će se graditi u glavnom gradu doneti gradska Skupština.
Prof. dr inženjer Helman, koji je dve godine bio na funkciji poslovodnog direktora Euro - tima Međunarodne unije javnog prevoza u Briselu, danas ima funkciju direktora VDV industrijske asocijacije, a rukovodilac je i izvršnog odbora Foruma za transport i logistiku.
Na Tehničkom Univerzitetu u Ahenu održao je više predavanja o "Sistemima elektičnog javnog prevoza", "Primeni elekronskog upravljanja železnicom" i "Električnoj energiji iz regenerativnih oblika energije", a 1995. godine imenovan je za počasnog profesora tog univerziteta.
(Tanjug)