Korisnici javnog linijskog prevoza u Beogradu nastavljaju da koriste prevoznu uslugu pod istim uslovima kao i do sada, saopšteno je danas iz Sekretarijata za javni prevoz.
Kako se navodi,to znači da mogu da koriste dosadašnje personalizovane i nepersonalizovane kartice koje mogu, kao i do sada dopuniti na maloprodajnim objektima i validirati u vozilima.
Ugovor j eprodužen do do 31. decembra, odnosno do završetka procesa izbora novog partnera, u skladu sa zakonom.
Busplus sistem je stupio na snagu 1. februara 2012. godine, ali je veoma interesantno da, prema tenderskoj dokumentaciji, ugovor ističe već u septembru 2020. pošto je desetogodišnja saradnja Grada Beograda i konzorcijuma na čijem se čelu nalazi firma „Apeks“, ozvaničena u septembru 2010, a u međuvremenu je osvežena sa čak šest aneksa, od kojih je poslednji parafiran u septembru 2015, podseća "Blic".
Privatni partner je uložio opremu i softver vredne 12,15 miliona evra bez PDV-a, a zauzvrat je dobio pravo da, na osnovu ugovora, svakog meseca inkasira 8,53 odsto prihoda od prodatih karata.
Po slovu ugovora, Grad Beograd je 2016. mogao da raskine ugovor i otkupi sistem za 5,6 miliona evra, 2017. za 4,6 miliona, 2018. za 2,4 miliona, a u 2019. koja je osma godina eksploatacije sistema za „samo“ milion evra.
I to bi sigurno bilo učinjeno da je postojalo iole kvalitetno alternativno rešenje.
(Mondo/Tanjug/Blic)
Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.
Janis nacrtao, četiri heroja donela pobedu: Kad je srce kao planina, a Deda na terenu - Barsa nema šanse!
Partizanov poziv za plej-of Evrolige! Željku se isplatilo čekanje, dobio je igrača za velika dela
Drama sezone u ABA ligi, Zvezda i Partizan pali sa vrha: Lider se u Železniku vratio iz mrtvih i pobedio!
"Kakva trica Dejana Davidovca": Hrvatski komentator u transu zbog Zvezdinog koša za pobedu protiv Barse
Ovaj menjač plaši i iskusne vozače, mnogi ne znaju koliko je moćan: DSG je hirurški precizan, smanjuje potrošnju goriva