• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

P&G brend Pampers i DM podržavaju Fondaciju Ana i Vlade Divac za obnovu igrališta u srpskim vrtićima

 Lana Stošić
Autor Lana Stošić

U saradnji sa Fondacijom Ana i Vlade Divac, tokom Pampers i DM kampanje vrtići u Smederevskoj Palanci, Vrnjačkoj Banji i Stajićevu dobili su potrebnu opremu za igrališta koja pomažu u zdravom razvoju dece

 pampers stajicevo srpski vrtici Izvor: Pampers

Tokom kampanje Pampers i DM "Digni prstić za svoj vrtić" za srpske vrtiće, za svako Pampers pakovanje kupljeno u DM prodavnicama tokom kampanje, priložena je donacija srpskim vrtićima.

Ukupno 10.000 evra (1.180.000 RSD) iskorišćeno je za vrtić "Tasmajdan" u Smederevskoj palanci, vrtić "Kolibri" u Vrnjačkoj Banji i vrtić "Stajićevo" u Stajićevu, kako bi se deci obezbedili bolji uslovi za igru i bezbedan boravak na otvorenom. Svaki vrtić je dobio opremu za igralište koja im je bila najpotrebnija. Izbor vrtića izvršen je u saradnji sa Fondacijom Ana i Vlade Divac, a na osnovu vrtića registrovanih tokom kampanje.

Od trenutka kada postanu roditelji, za većinu ljudi bebe predstavljaju ceo svet. Ali, kada beba napuni godinu dana, mame u Srbiji se vraćaju na svoja radna mesta, ostavljajući bebe u vrtićima. Tada je jedna od najvažnijih stvari za roditelje da te institucije imaju svu potrebnu opremu za pravilan razvoj njihovog deteta. Ali, iako mnogi vrtići u Srbiji imaju većinu potrebne unutrašnje opreme, oni nemaju uvek sređena igrališta i potrebnu opremu za spoljašnju upotrebu, što je veoma važno za dečiji fizički razvoj i njihove motoričke sposobnosti.

Zbog toga su P&G brend Pampers i DM pokrenuli kampanju "Digni prstić za svoj vrtić" za poboljšanje uslova igrališta u srpskim vrtićima.

Za svako Pampers pakovanje kupljeno u DM prodavnicama tokom kampanje (avgust - septembar 2020.) donacija je bila ostvarena za vrtiće. Potrošači DM prodavnica nominovali su igrališta za renoviranje putem svojih IG kanala, a fondacija Ana i Vlade Divac izabrala je konačna igrališta na osnovu potreba vrtića.

Svako Pampers pakovanje kupljeno u DM prodavnicama značilo je srećnije dete. Pampers će nastaviti sa društveno odgovornim projektima u okviru zajednice, kako bi dodirnuli živote i poboljšali uslove za svaku mamu, dete i bebu.

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image