• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Srbija jedina ima rast posete stranaca

Srbija je jedina zemlja u Evropi koja beleži porast broja dolazaka stranih turista, izjavio je državni sekretar za turizam u Ministarstvu ekonomije Goran Petković.

Srbija je jedina zemlja u Evropi koja beleži porast broja dolazaka stranih turista, izjavio je državni sekretar za turizam u Ministarstvu ekonomije Goran Petković.

Petković je agenciji Beta rekao da je povećanje dolazaka stranih turista od četiri odsto u prvih pet meseci ove godine "izvanredan pokazatelj" i dodao da je Srbija jedina uspela da održi i broj noćenja stranih turista na prošlogodišnjem nivou.

"Sve druge zemlje u regionu beleže pad od oko četiri odsto, kao što je Austrija, pa čak i preko 20 odsto, kao što su druge zemlje, na primer Češka", rekao je Petković.

Kako je ocenio, kada je reč o domaćim turistima u Srbiji, rezultat nije tako dobar i beleži se pad poseta od 13 odsto, ali je to ipak bolje nego u drugim zemljama.

Cilj je, kako je rekao, da ove godine turistički promet bude na nivou proslogodišnjeg, kada je Srbiju posetilo 2,2 miliona gostiju.

Petković je naveo da je u prvih pet meseci devizni priliv bio 200 miliona dolara, što je za 13 odsto manje nego u istom periodu prošle godine.

"Tu još nisu uključeni rezultati Univerzijade i Egzita i kad obuhvatimo ove manifestacije imaćemo preciznije podatke", rekao je Petković i dodao da je cilj da se održi i devizni priliv na nivou 2008. kada je iznosio iznosio 944 miliona dolara.

On je podsetio da je Vlada Srbije počela da odobrava subvencionisane kredite za putovanja po Srbiji, na 12 rata uz godišnju kamatnu stopu od 4,5 odsto, kako bi pomogla da se popune domaći turistički kapaciteti.

"Nastavićemo aktivnosti koje smo počeli sa Turistickom organizacijom Srbije, a to je intenzivna marketiška kampanja u zemljama u okruženju", rekao je Petković.

Prema njegovim rečima, brošura "52 vikenda u Srbiji" prevedena je na rumunski i mađarski i radi se kampanja na tim tržištima, a cilj je da se ojača regionalno kretanje turista.

(Beta)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image