CarGo Batler servis u novom ruhu: Predstavljamo novi dizajn i nove funkcionalnosti | Mondo Portal

  • Izdanje: Potvrdi
Emisije
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Društvo

CarGo Batler servis u novom ruhu: Predstavljamo novi dizajn i nove funkcionalnosti

Izvor Promo
Izvor Promo

Za pola godine poslovanja CarGo Batlera, korisnicima na raspolaganju unapređen servis.

Izvor: CAR GO/Promo

CarGo Batler predstavio je danas novi dizajn i unapređene funkcionalnosti koje korisicnima omogućavaju povećanu vidljivost restorana i lakšu navigaciju kroz različite kuhinje.

Ovaj novi moderan servis deo je Car:Go super aplikacije, a od sada u novom ruhu je lakoća korišćenja aplikacije podignuta na maksimum uz pretragu restorana po imenu i po tipu.

Prema rečima Strahinje Devića, generalnog tehničkog direktora kompanije CarGo Technologies, CarGo Batler izdvajaju najmoderniji dizajn, intuitivna navigacija, ali i velika ponuda ekskluzivnih restorana.

"Podelili smo restorane po kuhinjama - od domaće, meksičke, azijske i drugih. Dodatno smo uveli i opciju ’nearby’ koja omogućava pretraživanje restorana u blizini, što je posebno važno za one koji bi sami pokupili svoju porudžbinu. Uskoro će biti moguća pretraga i po artiklima, ali biće i drugih inovacija, jer je ovo samo početak razvoja najjačeg domaćeg brenda u sektoru dostave", rekao je vodeći um ovog tima domaćih inženjera.

Generalni direktor CarGo Batlera Nikola Aćimović ističe da CarGo Batler izdvajaju potpuno novi restorani, različiti ukusi, ali i neverovatni popusti do čak 50 odsto na hranu i dostavu.

"Prvo rešenje aplikacije napravljeno je u periodu vanrednog stanja sa jednim ciljem da što pre omogućimo ljudima da bez izlaska iz kuće obezbede obroke za sebe i svoje porodice. Nakon pola godine poslovanja, sa jednostavnijom, savremenijom i lepšom aplikacijom želimo da se dodatno zahvalimo svim korisnicima na ukazanom poverenju. Zajedno smo prošli kroz najgore i zato je sada vreme za najbolje", istakao je Aćimović.

Pored toga, direktor Batlera naglašava da su proširili radno vreme zbog svojih korisnika i da je sada radno vreme Batler servisa od 9 ujutru do 23.30 časova svakog dana u nedelji.

Proces plaćanja, poručivanja hrane i dostave potpuno je transparentan. Korisnik od samog početka svoje porudžbine jasno vidi u kom je procesu priprema hrane, za koliko će biti dostavljena, a korisnički servis odgovara na poruke u rekordnom roku.

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

Tagovi

Inicijalizacija u toku...

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU